Gravatar

#1 lyspunkt 19 år siden

Det må være tiden at start den 17 tråd af gæt-en-film-quizzen op.

Reglerne er som altid:
Billederne skal være i originalt format og fra film, der er almindeligt tilgængeligt.
Billederne må ikke være manipulerede.
Gæt skal bekræftes af den, der har postet billedet, før turen går videre.
Hvis ingen har gættet billedet inden 2 dage, bør der hintes eller postes et nyt billede.
Hvis tråden på anden vis har ligget stille i mere end 2 dage er turen "up for graps".

Google og IMDB er selvfølgelig :"NO NO"

Billeder kan uploades på Imageshack

Lad os starte stille ud fra en visuel smuk film.
klik mig
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#2 PredatorX 19 år siden

Hmm ikke at jeg helt selv tror det, men er det "What Dreams May Come"?
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#3 lyspunkt 19 år siden

Du skal lære at tro på dig selv, for det er dét.

Ønsker du at fortsætte ?
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#4 PredatorX 19 år siden

Cool! Nææææ har ikke nogle film liggende på min comp, så jeg giver den tilbage til dig:-)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#5 lyspunkt 19 år siden

Fair enough.
Jeg har fundet et billede.

kig kig
Gravatar

#6 Yoda 19 år siden

Spider-Man 2
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#7 lyspunkt 19 år siden

OK den var så ikke så svær som jeg troede. "Svaret er ret"

Ønsker du at fortsætte ?
Gravatar

#8 Yoda 19 år siden

Jeg ville gerne, men jeg er på vej ud af døren, så jeg kaster den fluks tilbage til dig, Lyspunkt - håber det er ok?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#9 lyspunkt 19 år siden

Desværre kunne jeg ikke "fluks" poste et nyt billede,med bedre sendt end aldrig.

Nyt billede

Uhh, spooky
Gravatar

#10 filt 19 år siden

Minority Report?
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid

Skriv ny kommentar: