Efter at ha' søgt på forskellige film og ha' set at der er klippet til enten tv og andre alternative former, vil jeg høre jeres mening om værste cut/udgivelse nogensinde.
Har bl.a. læst mig frem til at Nighthawks skulle have nogle problemer med antal skud der affyres i enkelte udgivelser samt musikken som også skulle være ændret, bl.a. noget soundtrack fra Rolling Stones hvis jeg ikke ta'r fejl.
Udover dette er der også noget med Halloween II om et cut..det er vist nævnt på www.dvdcompare.net (tror jeg siden hedder) har i nogle andre erfaringer??
(Ditte menneskebarn?) var det det den danske film hed
Jeg sad engang inde med et eksemplar af dvd'en The Last Boy Scout og der var noget af volden cuttet af...hvilket var belastende..og har ikke ville købe den igen siden.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
#1 filmz-sparrowed 20 år siden
Har bl.a. læst mig frem til at Nighthawks skulle have nogle problemer med antal skud der affyres i enkelte udgivelser samt musikken som også skulle være ændret, bl.a. noget soundtrack fra Rolling Stones hvis jeg ikke ta'r fejl.
Udover dette er der også noget med Halloween II om et cut..det er vist nævnt på www.dvdcompare.net (tror jeg siden hedder) har i nogle andre erfaringer??
(Ditte menneskebarn?) var det det den danske film hed
Jeg sad engang inde med et eksemplar af dvd'en The Last Boy Scout og der var noget af volden cuttet af...hvilket var belastende..og har ikke ville købe den igen siden.
#2 DarkLight 20 år siden
#3 filmz-Bruce 20 år siden
#4 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5 filmz-sparrowed 20 år siden
#6 filmz-Koenig 20 år siden
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
#7 HelmerJ 20 år siden
#8 davenport 20 år siden
#9 evermind 20 år siden
#10 filmz-sparrowed 20 år siden