Gravatar

#1 filmz-Payne 22 år siden

Jeg synes faktisk, det er syndt, at serien Babylon 5 er blevet overset herinde på denne side..

Denne serie er nok på højde med Star Trek eller måske af en højere kaliber...
Det er meget mere sammenhæng mellem hvert afsnit, ikke bare sådan sproralske hop i afsnittene..

Skuespillerne spiller også fantastisk godt og deres roller er meget bedre velskrevet end Star Trek..

For dem som har lyst til noget lidt anderledes end bare Star Trek, LEX eller Farscape etc..

Kan jeg kun varmt anbefale Babylon 5...

Og de er allerede oppe på Season 2 i box-udgave, som kan købes for små 700 kroner...

Du kan starte med at kigge her på dette link :

Babylon 5 officielle hjemmeside
Gravatar

#2 filmz-Fister 22 år siden

Glem region 2 versionenerne og købe istedet region 1 hos fx. FutureEnt.com eller AxelMusic.dk for under 500. kr!!!
Gravatar

#3 filmz-Payne 22 år siden

Ja, nu har jeg så bestilt mine hos Laserdisken.com

Og de kommer lige til døren...Forbandede Politkere, der skal lave sådanne love..:)
Gravatar

#4 MikkelHJ 22 år siden

Nu, hvor vi alligevel er inde på TV-Serier, vil jeg da gerne have lov til at nævne, at de to første sæsoner af Son Of The Beach netop er udkommet på DVD i et 3-disk sæt. Set på AxelMusic.dk til 249,95.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#5 chandler75 22 år siden

I et lidt anden genre vil jeg så nævne at Dennis Potters tv-mesterværk med Michael Gambon, "The Singing Detective", er udkommet på et 3-DVD set (R1). Det kan erhverves hos future.ent for ca. 350,00 kr. og hos Axel for en 50'er mere.

En anden glimrende serie, som kører i alt ubemærkethed på TV2 Zulu, er "Six Feet Under", om livet i en bedemandsforretning. Den er næsten lige så nyskabende og "skæv" som "Northern Exposure", hvis der er nogen der så den. Første sæson af "Six Feet Under" kan købes for 499,99 hos Axel Music, og omtent for det samme hos cd-wow. (Hos future.ent skal man hoste op med hele 625,00 kr.).
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

Skriv ny kommentar: