Gravatar

#1 trekster 21 år siden

Hey, jeg ved ikke om folk har opdaget det, men den korrigerede version af B2TF kan købes på Axel lige nu! Jeg har selv lige fået den, og det ER den rigtige version, jævnfør dette billede, hvor man kan se at den rettede version har V2 stående på disc 2 og 3, og det har mine ganske rigtigt. Har dog ikke fået dem set endnu. :)
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#2 filmz-Alex De Large 21 år siden

Jeg tror den har været der længe... Købte min i deres julekalender.
Gravatar

#3 trekster 21 år siden

Det er muligt. Opdagede det kun ved et tilfælde og ville derfor lige give beskeden videre. :)
Gravatar

#4 DarkLight 21 år siden

Jeg synes ikke den lille billedefejl kan begrunde et genkøb.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#5 trekster 21 år siden

beskeden er også mere minded på personer som har ventet på den korrigerede version. :)
Gravatar

#6 DarkLight 21 år siden

#5.
Det er self ikke til at vide, men jeg havde håbet lidt på en debat om hvorvidt andre synes et genkøb var begrundet.
Og om hvormeget forskel der egentlig er på de 2 versioner?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#7 lagoni 21 år siden

jeg ved godt det er blevet diskuteret mange gange her, men hvad var det lige der var galt med den første udgivelse?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#8 DarkLight 21 år siden

Svjv var der vist beskåret en milimeter af billedet i et milisekund af film 2. :)
Gravatar

#9 Michael Andersen 21 år siden

Her er et billede og en Q & A.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#10 lagoni 21 år siden

What, that's IT!?

tak :) det ser ikke så slemt ud, men den korrigerede version er vist alligevel den billigste, så kan man jo lige så godt købe den. Jeg har endnu ikke fået set 2 og 3...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: