#9 - Øh... Det er altså Chuck Berry der har lavet den?! Hvorfor tror du ellers det er lidt sjovt at 'Marvin Berry' ringer mens Marty spiller til en der hedder Chuck som han er i familie med og fortæller ham om sangen?!
At der så er utallige der har lavet cover-versioner af den er så en helt anden sag... ved at både Elvis og John Lee (#13 - skam dig! ;) Du burde vide bedre!) Hooker har været der...
Ingen rigtige. Det kan godt være at den er lidt for svær. Selv ved jeg det kun fordi jeg som yngre var temmeligt vild med soundtracket til 1'eren og især det nummer. Men det er ikke negen af de store stjerner... Kan være vi til sidst må prøve et andet sørgsmål.
Det er noget med at Chuck Berry ikke sang. Derimod er det Chuck der spiller den delikate guitar, jeg kan bare ikke huske hvem der sang den oprindeligt... Damn!
Okay jeg tror vi må være drastiske. EFternavnet er Campell og fornavnet starter med det samme som ham der er crediteret for sangen på soundtracket... Hvem kommer først med det rigtige navn.
#11 filmz-nemesis 21 år siden
#12 bobber 21 år siden
-
#13 filmz-superfrez 21 år siden
#14 McPeter 21 år siden
At der så er utallige der har lavet cover-versioner af den er så en helt anden sag... ved at både Elvis og John Lee (#13 - skam dig! ;) Du burde vide bedre!) Hooker har været der...
#15 rimmer 21 år siden
#16 filmz-che 21 år siden
#17 rimmer 21 år siden
undtagen guitar soloen det var en gut der hed Tim etellerandet
#18 bobber 21 år siden
-
#19 rimmer 21 år siden
#20 filmz-che 21 år siden