Velkommen til tredie omgang af Back to the Future quizen.
Reglerne:
Såfremt at ingen kan gætte spørgsmålet, kan man spørge efter hints. Så skal vedkommende, der har skrevet spørgsmålet, komme med nogle hints.
Der må maksimalt gå 2 dage fra et svar bliver bekræftet til der bliver skrevet et nyt. Hvis et spørgsmål ikke er blevet gættet og bekræftet indenfor 2 dage skal der gives et hint, ellers går turen videre til den første den bedste.
For at det sjove ikke skal gå af legen, er det fuldstændig FORBUDT at bruge Google, IMDB eller andre opslagsværker til at gætte et spørgsmål. ________________________________________ Første spørgsmål:
Hvem fra film-crewet er ham der tager billedet af Marty og Doc i BttF3? (navn og/eller titel godtages...)
Ja jeg mener også at det rent faktisk er deres "Director of photography" Er ikke lige i nærheden af min BTTF box så navnet må du have til gode. Men det er oget med Don eller den dur.
Nu skal mit crew-ordforråd nok fornyes en smule... 'Director of Photography' er det svar jeg ledte efter, men man kan vel også et eller andet sted sige at det er filmens 'fotograf'?!
Jeg giver i denne omgang turen til rimmer for det svar jeg ledte efter og et lille forsøg på også at få navnet med... :-)
#1 McPeter 21 år siden
Reglerne:
Såfremt at ingen kan gætte spørgsmålet, kan man spørge efter hints. Så skal vedkommende, der har skrevet spørgsmålet, komme med nogle hints.
Der må maksimalt gå 2 dage fra et svar bliver bekræftet til der bliver skrevet et nyt. Hvis et spørgsmål ikke er blevet gættet og bekræftet indenfor 2 dage skal der gives et hint, ellers går turen videre til den første den bedste.
For at det sjove ikke skal gå af legen, er det fuldstændig FORBUDT at bruge Google, IMDB eller andre opslagsværker til at gætte et spørgsmål.
#2 Spanner 21 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#3 McPeter 21 år siden
#4 maniac 21 år siden
#5 rimmer 21 år siden
#6 McPeter 21 år siden
Jeg giver i denne omgang turen til rimmer for det svar jeg ledte efter og et lille forsøg på også at få navnet med... :-)
#7 rimmer 21 år siden
#8 MadMartigan 21 år siden
#9 rimmer 21 år siden
#10 MadMartigan 21 år siden