Men folk er også rimelig sindsyge. Der findes folk der også har lavet Bacon-is og endda Bacon-vodka!
Bacon er det ultimative kryderi, og der findes ikke mange ting der ikke ville smage bedre med bacon! Selvom at jeg dog har mine tvivl med hensyn til nævnte produkter. Undtagen Baconnaise, der uden tvivl vil være fantastisk!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jon Stewart sad faktisk og gjorde grin med Baconnaise-fænomenet i gårsdagens "The Daily Show" på DR2. Det var ganske muntert, men langt fra lige så sjovt som da John Oliver forleden skamroste Hugh Jackman for sin præstation som Oscar-vært og gjorde grin med Stewarts to tidligere præstationer. Stakkels mand. ;)
Nå ja, og så gik Tom Selleck i selvsving og brugte hele interviewet på at tale om dyrene på hans ranch...
#1 McPeter 16 år siden
Stop alt hvad I er i gang med - der er en verdensrevolution undervejs:
http://baconnaise.com/
Så bliver det vidst ikke meget bedre! ;-)
#2 gi-jones 16 år siden
#3 Kruse 16 år siden
I øvrigt så skulle en Bacon Chocolate Bar eftersigende smage godt!!
Bacon Chocolate Bar
Men folk er også rimelig sindsyge. Der findes folk der også har lavet Bacon-is og endda Bacon-vodka!
Bacon er det ultimative kryderi, og der findes ikke mange ting der ikke ville smage bedre med bacon! Selvom at jeg dog har mine tvivl med hensyn til nævnte produkter. Undtagen Baconnaise, der uden tvivl vil være fantastisk!
#4 McPeter 16 år siden
Prøv lige at leg med tanken om at du kysser en pige...og så smager hun af bacon!
That's a keeper. ;-)
#5 Popeye 16 år siden
#6 mvejen 16 år siden
#7 Highland Park 16 år siden
Nå ja, og så gik Tom Selleck i selvsving og brugte hele interviewet på at tale om dyrene på hans ranch...