Nu har jeg jo rejst en hel del paa det sidste og har derfor gaaet og overvejet at anskaffe mig en transportabel DVD-afspiller - I ved, saadan en med en lille skaerm og et DVD-drev i.
Vil blot hoere om der er nogen af jer der har erfaringer med saadan noget udstyr? Hvilken model er bedst efter jeres mening? Bedst i forhold til prisen? Har laengst batteri? Stoerst/bedst skaerm? etc.
Regner med den max maa koste ca.2000 +/- (alt efter hvad man faar for de ekstra penge...) ;-)
Jeg har en Eltax PDP-200, der nu koster 999.- de fleste steder. Den har en 7" skærm i bredformat og batteriet holder 2-3 timer. Det er stadig noget plastik-jank, men godt nok til en togtur. Det er vist det der hedder "godt til prisen"
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
#1 McPeter 19 år siden
Vil blot hoere om der er nogen af jer der har erfaringer med saadan noget udstyr? Hvilken model er bedst efter jeres mening? Bedst i forhold til prisen? Har laengst batteri? Stoerst/bedst skaerm? etc.
Regner med den max maa koste ca.2000 +/- (alt efter hvad man faar for de ekstra penge...) ;-)
Paa forhaand tak!
/Peter
#2 lyspunkt 19 år siden
Den har en 7" skærm i bredformat og batteriet holder 2-3 timer.
Det er stadig noget plastik-jank, men godt nok til en togtur.
Det er vist det der hedder "godt til prisen"
#3 McPeter 19 år siden
#4 Juhler 19 år siden
DVD-Afspiller
Og et batteri til denne koster 249, men det holder også kun 2,5 time...
Batteri
Den er flottere i virkeligheden end på det billede der, den er mere sort idet.