Gravatar

#11 Kruse 14 år siden

mr gaijin (9) skrev:
Er der nogle lovlige måder at streame oscar-showet på? Kan man se det live via Sputnik, for eksempel?

Hvis det er fordi at du ikke har TV2 Film(ligesom mig), så bliver det muligvis også sendt på den norske kanal NRK1. Jeg kan i hvert fald læse mig til at de sendte det sidste år, så jeg håber at de også gør det igen i år. Jeg kan dog ikke finde nogen bekræftigelse på dette.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#12 Skeloboy 14 år siden

Pro7 sender det sikkert også.

Man kan ikke se det på Sputnik, for det er kun danskproducerede ting, de har der
Gravatar

#13 mr gaijin 14 år siden

Jeg har ingen af de kanaler. 90 procent af gangene, hvor tv'et er tændt, er det til at afspille BD-film. De sidste 10 procent er nyheder, som min hustru bruger til at øve dansk.

Det er godt nok ærgerligt, at der ikke findes et lovligt alternativ til at streame det. Jeg glæder mig til, at vi får iTunes-versionen af live tv. Indtil da føles det lidt som at leve i en stenalder. Det er jo ikke et problem med teknologien.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#14 Tommy Kristensen 14 år siden

Skeloboy (12) skrev:
Pro7 sender det sikkert også.

Man kan ikke se det på Sputnik, for det er kun danskproducerede ting, de har der

Ja. Altså lige bortset fra de udenlandske serier, film og internationale sportsbegivenheder mm - så er det kun dansk :)
Gravatar

#15 Spanner 14 år siden

Hm jeg synes det er lidt sløjt, at der umiddelbart ikke er en lovlig måde at streame det på.

Gør det let og lovligt, så skal folk nok betale for at se det i stedet for at gå mere lyssky veje
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#16 elwood 14 år siden

Spanner se din besked tingy i toppen.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17 Spanner 14 år siden

:)
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#18 chandler75 14 år siden

# 16 Kunne jeg også bede om en besked? :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#19 elwood 14 år siden

Altså ok det her er jo lovligt så det har filmz vel ikke noget mod jeg poster... gælder dog kun yousee folk.

Hvis man har yousee mellempakken ved ikke om grundpakken er nok, men NRK1 sender som sagt The Oscars også, men den er åbenbart ikke med i kanal pakken på tv'et, men går jeg på http://yousee.tv og logger ind på deres live tv, så har jeg adgang til kanalen, og jeg kan se de sender det i aften, så jeg satser på de ikke ævler ind over programmet.

Men hvis man ikke har Yousee er det desværre ikke muligt.

Håber det kan bruges, eller er det bare surfen videre efter et ordentlig stream, det som kaldes den lyssky metode.

Satser på det her Livetv er noget mere stabilt 8-)

Ps. Uffe Buchhard må så være et luksus problem sry folks!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: