Nu har jeg efterhånden snakket med nogle stykker som, lige som jeg, er interesseret i at Bamse og Forlæns -og Baglæns bliver udgivet på DVD. Og så tænkte jeg om der egentlig er opbakning omkring det, fra andre? Jeg savner ihvertfald kombinationen: Bamse, Forlæns -og Baglæns, Sebatian og Pære nr. 42 :)
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
#2 Det er jo det der er problemet...de er ikke blevet udgivet, og DR ved vist ikke om det bliver aktuelt :( Så jeg vil hermed opfordre til at folk bombardere DR med emails. Så bliver de NØDT til at udgive dem! ;)
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Specielt Bamse på månen, med forlæns og baglæns er jo klassikere, og klart de afsnit som min generation (lyder så voldsomt) - deriblandt jeg selv - husker som det tydeligste i hele Bamses Billedbogs' nogen-og-tyve års varighed...det ville jo være oplagt at udgive, og ville med garanti blive et salgs hit! Bombardér dem med mails, lav evt. en underskrifts indsamling! 8-D
Det er jo så heldigt at DR og TV2 er ved at digitalisere alle deres arkiver, derved gøre mulighederne for udgivelser af forskellige programmer (vi vil se jul på slottet på dvd!!) på dvd :)
Det er selvfølgelig en process der tager noget tid, men det er noget som er igang nu :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#1 filmz-Asta 20 år siden
#2 jacob_uno 20 år siden
#3 filmz-gimleno1 20 år siden
#4 filmz-Asta 20 år siden
Så jeg vil hermed opfordre til at folk bombardere DR med emails. Så bliver de NØDT til at udgive dem! ;)
#5 filmz-gimleno1 20 år siden
#6 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7 filmz-herskegut 20 år siden
Det er selvfølgelig en process der tager noget tid, men det er noget som er igang nu :)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#8 filmz-propagandapanda 20 år siden
#9 chronaden 20 år siden
#10 elwood 20 år siden
Har bare lidt ondt af Stegelmann, fordi self skal han indtale kommentar spor til samtlige afsnit, intet mindrer kan gøre det.
Hey man har lov til at ha sine drømme 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"