Gravatar

#1 filmz-Asta 20 år siden

Nu har jeg efterhånden snakket med nogle stykker som, lige som jeg, er interesseret i at Bamse og Forlæns -og Baglæns bliver udgivet på DVD. Og så tænkte jeg om der egentlig er opbakning omkring det, fra andre? Jeg savner ihvertfald kombinationen: Bamse, Forlæns -og Baglæns, Sebatian og Pære nr. 42 :)
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#2 jacob_uno 20 år siden

ABSOLUT! Hvor er de afsnit henne?!?
Chenny!
Gravatar

#3 filmz-gimleno1 20 år siden

Klart - er sikker på at kærestens datter ville blive ekstatisk!
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#4 filmz-Asta 20 år siden

#2 Det er jo det der er problemet...de er ikke blevet udgivet, og DR ved vist ikke om det bliver aktuelt :(
Så jeg vil hermed opfordre til at folk bombardere DR med emails. Så bliver de NØDT til at udgive dem! ;)
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#5 filmz-gimleno1 20 år siden

Specielt Bamse på månen, med forlæns og baglæns er jo klassikere, og klart de afsnit som min generation (lyder så voldsomt) - deriblandt jeg selv - husker som det tydeligste i hele Bamses Billedbogs' nogen-og-tyve års varighed...det ville jo være oplagt at udgive, og ville med garanti blive et salgs hit! Bombardér dem med mails, lav evt. en underskrifts indsamling! 8-D
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#6 elwood 20 år siden

Go nøff!! Go Nøff!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7 filmz-herskegut 20 år siden

Det er jo så heldigt at DR og TV2 er ved at digitalisere alle deres arkiver, derved gøre mulighederne for udgivelser af forskellige programmer (vi vil se jul på slottet på dvd!!) på dvd :)

Det er selvfølgelig en process der tager noget tid, men det er noget som er igang nu :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#8 filmz-propagandapanda 20 år siden

Duksedrengen på DVD!!! Den findes vidst i 10 bootleg eksemplarer, men vi vil have en officiel barebone DR-style DVD-udgivelse.
Gravatar

#9 chronaden 20 år siden

har haft mareridt om det dyr og den pære, få det VÆK!
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#10 elwood 20 år siden

#7 wee mit ønske om Troldspejlet sæson boxsæt lever videre 8-)

Har bare lidt ondt af Stegelmann, fordi self skal han indtale kommentar spor til samtlige afsnit, intet mindrer kan gøre det.

Hey man har lov til at ha sine drømme 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: