Gravatar

#41 Yoda 20 år siden

Ja, man slipper dog ikke for porto på 29,-!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#42 myggen 20 år siden

Jo, hvis man brugte koden fra heads-up tråden :)

Men jeg kan godt se hvordan du endte på 118, forstod det bare ikke i første omgang.

Selv bestilte jeg 2 gange BoB, og fik Abernes Planet (1968) med til 1,- kr. Og så lige Dodgeball/I, Robot twin-pack oveni hatten for 69,- kr., i alt 228,- kr. inkl. porto (sparet via koden).

Men jeg har så heller ikke modtaget det endnu, så det er ikke sikkert, at det er mig der har gjort den bedste handel af os to :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#43 Yoda 20 år siden

Den kode er jeg desværre ikke rendt ind i. Dog er det stadig yderst billigt med 118,- for BOB boxen, så jeg kan nok sluge de 29,- i porto ;-)

Det bliver spændende, om du - og andre - modtager deres BOB bestillinger. Det er en sand fryd, når internetforhandlerne kludrer i priserne ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#44 myggen 20 år siden

118,- kr. er stadig en fremragende pris.

Jeg håber sgu' meget, at min er sluppet gennem nåleøjet, men jeg har desværre en teori om/frygt for, at kun dem der ikke har været grådige får deres, og min ekstra bestilling (en gave til min lillebror) så kommer til at gøre, at hammeren falder.

Men vi får se, med lidt held ligger der en postseddel til mig når jeg kommer hjem.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#45 Yoda 20 år siden

Der er ikke andet at gøre end krydse fingre. Jeg vil håbe det bedste.
Gravatar

#46 myggen 20 år siden

Tak :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#47 dyg 20 år siden

#44 - Jeg har bestilt 3, og de står stadigvæk som "Varerne pakkes", og prisen er ikke ændret. Så jeg er egentligt begyndt at tro på at jeg også er sluppet afsted med det, selvom jeg har været halv-grådig.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#48 myggen 20 år siden

Jeg håber du har ret. Min bestilling står også som 'varerne pakkes' med uændret pris, og pengene er hævet, men jeg vil se lortet i min postkasse før jeg tror det.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#49 filmz-ataris 20 år siden

#47 - Samme her. Har heldigvis heller ikke fået en af de trælse mails, så man må bare krydse fingre.
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#50 Bates 20 år siden

Håber dæleme også at min er gået igennem!

Skriv ny kommentar: