Er der nogen som kan forklare mig hvad forskellen er på de forskellige udgivelser jeg kan finde hos axel. De ser ikke ud til at skille sig ud fra hinanden bortset fra omslaget.
Band Of Brothers (R1) - 599,95kr Band Of Brothers (R2 - Australien) - 249,95kr? Band Of Brothers (Pap) (R2 - Danmark) - 949,95kr? Band Of Brothers (Metal) (R2 - Danmark)- 499,95kr?
Den eneste forskel på de sidste 3 du nævner, er indpakningen. Region 1 derimod er den eneste udgivelse med DTS-lydspor. Udgivelsen er dog uden engelske undertekster (men har dog franske og spanske).
Har selv den koreanske Limited Military Edition, der kommer i en militærtaske med "hundetegn", foldere, bøger, "genoptryk" af gamle aviser og flyers og et ekstra, hårdt omslag til digipacken. Denne udgivelse er dog for længst out of print, og tvivler på du lige kan finde den.
Håber det kunne hjælpe på det?
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Ifølge rygterne, så skulle DTS-lydsporet på R1 ikke være så godt at det kan retfærdiggøre en prisforskel på over 300 kr. i forhold til den australske udgave..
Så kort sagt, med mindre du får bule i bukserne over en fed indpakning, så er den australske vejen frem og den har iøvrigt også danske undertekster. :)
Den eneste forskel på den danske og den australske er sikkert at der står "Band of Brothers" på den ene og "Kammerater i krig" på den anden. Indholdet er 100% identisk. :)
#1 Bates 20 år siden
Band Of Brothers (R1) - 599,95kr
Band Of Brothers (R2 - Australien) - 249,95kr?
Band Of Brothers (Pap) (R2 - Danmark) - 949,95kr?
Band Of Brothers (Metal) (R2 - Danmark)- 499,95kr?
Og hos play.com kan man købe den til 448kr
#2 filt 20 år siden
Har selv den koreanske Limited Military Edition, der kommer i en militærtaske med "hundetegn", foldere, bøger, "genoptryk" af gamle aviser og flyers og et ekstra, hårdt omslag til digipacken. Denne udgivelse er dog for længst out of print, og tvivler på du lige kan finde den.
Håber det kunne hjælpe på det?
#3 filmz-Kadann 20 år siden
Så kort sagt, med mindre du får bule i bukserne over en fed indpakning, så er den australske vejen frem og den har iøvrigt også danske undertekster. :)
#4 Bates 20 år siden
Det virker da helt vildt at der er så stor prisforskel på den danske udgave og de andre.
Mange tak for hjælpen.
#5 Bates 20 år siden
Den australske udgave ligner vel den danske udgave...ikk? bortset fra at de kommer fra forskellige lande.
#6 filmz-Kadann 20 år siden
Den eneste forskel på den danske og den australske er sikkert at der står "Band of Brothers" på den ene og "Kammerater i krig" på den anden. Indholdet er 100% identisk. :)
#7 Bates 20 år siden
#8 filmz-ataris 20 år siden
#9 Bates 20 år siden
#10 filmz-Kadann 20 år siden
Så vidt jeg husker, er den danske også alphapack eller hvad man nu kalder den, sidst jeg kiggede på den i TP.