Hejsa pir og drenge! Havde en pudsig oplevelse med CD-WOW. Bestilte for 3 ugers tid siden Band og Brothers til cirka 27 pund og har siden ventet spændt. Mailede lidt frem og tilbage med folkene derfra, og vi blev efterhånden enige om, at filmen var gået tabt i posten - to bad! Istedet for at genfremsende filmen - de reklamerer stadig med at de har den - så har de nu annulleret handlen og tilbageført pengene til mit kredit kort, jeg er temmelig forbløffet! Surfede lidt rundt for at genbestille den et eller andet sted og gæt engang - hos Axel Music kan den bestilles til levering omkring midten af august til kun kr 250 med blandt andet danske tekster. Det er sku da iorden eller hvad? Synes lige at jeg ville dele oplysningen med jer, hvis det skulle have nogens interesse.
Jeg fik også sendt Simpsons 4. sæson af sted for 3 ugers tid siden fra CD-WOW, og efter adskilige dages samtaler med CD-WOW, troede jeg at de ville sende mig et erstatningseksemplar, men ligesom i dit tilfælde annulerede de ordren og gav mig pengene igen. Så måtte jeg bestille den 100 kroner dyrere fra Axel.
Det er sikkert fordi de har ansat nogle dovne supportere, der ikke gider ligge og rode med, at lave en ny ordre, og så sender de bare pengene i stedet og håber at I selv genbestiller den. Det er ikke fantastisk service, men man kan vel argumentere for, at det er bedre for kunden selv at have valget.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Jeg tror ikke umiddelbart, at de har planer om at returnere filmen, men man kan da håbe på, at vores allesammens cdwow får lidt bedre styr på logistikken.
Jeg har selv BoB... den er svær at slippe, når man har fået sine klamme hænder på den.
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
#1 filmz-garp mc 21 år siden
Havde en pudsig oplevelse med CD-WOW.
Bestilte for 3 ugers tid siden Band og Brothers til cirka 27 pund og har siden ventet spændt. Mailede lidt frem og tilbage med folkene derfra, og vi blev efterhånden enige om, at filmen var gået tabt i posten - to bad! Istedet for at genfremsende filmen - de reklamerer stadig med at de har den - så har de nu annulleret handlen og tilbageført pengene til mit kredit kort, jeg er temmelig forbløffet!
Surfede lidt rundt for at genbestille den et eller andet sted og gæt engang - hos Axel Music kan den bestilles til levering omkring midten af august til kun kr 250 med blandt andet danske tekster. Det er sku da iorden eller hvad? Synes lige at jeg ville dele oplysningen med jer, hvis det skulle have nogens interesse.
MVH Garp MC
#2 filmz-Kadann 21 år siden
#3 The Insider 21 år siden
#4 dyg 21 år siden
#5 gi-jones 21 år siden
#6 filmz-lbw 21 år siden
God handel der.
#7 DarkLight 21 år siden
#8 filmz-lbw 21 år siden
Jeg tror ikke umiddelbart, at de har planer om at returnere filmen, men man kan da håbe på, at vores allesammens cdwow får lidt bedre styr på logistikken.
Jeg har selv BoB... den er svær at slippe, når man har fået sine klamme hænder på den.
#9 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***