Nå, så blev det sommer i lille Danmark, sad og legede lidt med tanken om at holde noget barbecue filmz arrangement. Men inden jeg begynder at tænke mere over det, så vil jeg lige høre om det er noget som folk ville have lyst til :-)
Havde tænkt på ganz normal hygge med beer,bacon & berbecue.. hvorefter man kunne tage ind på pub om aftenen.
Tidspunkt.. Juni 10-11 eller 17-18.
Sted, Århus - Nærmere betegnet Holme.
Meld lige tilbage om det kunne være noget :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Det ser da positivt ud so far :D Der er plads til omkring de 16 mennesker, med bordene herude, mht overnatning.. så kan der nok crashe 3 stykker indenfor, ellers må der fremfindes et telt!
Fik lige en ide.. for at få flest med, kunne folk så ikke bare skrive hvornår de kan ? ikke bare 10-11 og 17-18 men også andre weekender.. så må man ligsom basere det, på det.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#1 filmz-herskegut 19 år siden
Men inden jeg begynder at tænke mere over det, så vil jeg lige høre om det er noget som folk ville have lyst til :-)
Havde tænkt på ganz normal hygge med beer,bacon & berbecue.. hvorefter man kunne tage ind på pub om aftenen.
Tidspunkt..
Juni 10-11 eller 17-18.
Sted, Århus - Nærmere betegnet Holme.
Meld lige tilbage om det kunne være noget :)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#2 DarkLight 19 år siden
#3 HelmerJ 19 år siden
#4 McPeter 19 år siden
Kanon idé - tror bare det bliver lige en tand for dyrt at smutte forbi... :-(
Håber I får en skøn dag alligevel med masser af øl, bacon, BBQ og ikke mindst filmz-snak... ;-)
#5 cyberzed 19 år siden
#6 davenport 19 år siden
Den 16 eller 17 holder kæresten fødselsdag...
Og jeg der ellers aldrig skal noget... JEG VIL MED!!!!!
#7 dyg 19 år siden
#8 filmz-herskegut 19 år siden
Der er plads til omkring de 16 mennesker, med bordene herude, mht overnatning.. så kan der nok crashe 3 stykker indenfor, ellers må der fremfindes et telt!
Fik lige en ide.. for at få flest med, kunne folk så ikke bare skrive hvornår de kan ? ikke bare 10-11 og 17-18 men også andre weekender.. så må man ligsom basere det, på det.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#9 HelmerJ 19 år siden
#10 filmz-Wacker 19 år siden
http://www.samarit.dk