Gravatar

#11 kill the bills 19 år siden

#10 det er ikke den jeg har købt jeg har købt den der er ved dvdfromkorea.com.
Gravatar

#12 evermind 19 år siden

Ja, okay, kan godt se, hvad du mener så. Den er til at undvære, den finte med de små billeder af de enkelte covers... :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#13 kill the bills 19 år siden

#12 de billeder er bare et stykke papir du kan tage af hvis det er det du mener.
Gravatar

#14 evermind 19 år siden

Jamen - så ligner den da meget R1-boksen?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#15 kill the bills 19 år siden

#14 ja, men den er ikke helt lige så fed.
Gravatar

#16 evermind 19 år siden

Okay, men 1000 tak for hjælpen i hvert fald - så vil jeg lige tænke lidt over det.

Men jeg er ikke sikker på, jeg nogensinde fik svar på, om der var en decideret fejl på omslaget til Batman Returns i R3-boksen (jeg tænker på den dér cast & crew-ting, jeg nævnte i starten af tråden)...?

Og har nogen evt. en VEGA-kode til CDON, de kan lokkes til at smide til mig i en PM, eller kan nogen fortælle mig, hvordan jeg selv får fat på en sådan?
Gravatar

#17 kill the bills 19 år siden

#16 hvad er det for noget med cast and crew?
Gravatar

#18 Yoda 19 år siden

Her er VEGA-koden: KLIK

Der kommer en ny kode en gang imellem, så hold øje med sitet ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#19 evermind 19 år siden

Ifølge dvdcompare er der en fejl på Batman Returns i R3, i hvert fald når man køber den enkeltstående:

The cast and crew list on the back of the slipcase is correct, but the list on the DVD's rear cover art is for Batman & Robin.

Og da boksen vist rummer fire separate dvd-covers, tænkte jeg på, om ovenstående lider af samme problem i boksen...
Gravatar

#20 evermind 19 år siden

Men ER der så en fejl på omslaget til R3-udgaven af Batman Returns, når man får den som en del af boksen? Kill the bills? Anyone??

Skriv ny kommentar: