Jeg overvejer at købe Batman Anthology R3 (Hong Kong-udgaven) for at spare lidt på de penge, der i forvejen aldrig er nok af.
Jeg har luret lidt på dvdcompare, som behandler udgivelserne separat, og heraf fremgår kun oplysninger om de to første af filmene i R3.
Om covers til de to første fremgår det:
All cover art is in English only.
Om Batman Returns fremgår det yderligere:
The cast and crew list on the back of the slipcase is correct, but the list on the DVD's rear cover art is for Batman & Robin.
Hvis nogen her har købt R3-udgaven af boksen, må de meget gerne fortælle mig, hvordan det forholder sig med sproget på omslaget, i menuerne osv. (jeg har jo ikke lyst til at skulle sidde og gætte mig frem til, hvad jeg skal vælge i menuen... :) Jeg vil også meget gerne vide, om ovenstående goof med fejlplacering af cast & crew også gælder for boksen. Og om der ellers er andet, jeg skal være opmærksom på.
Filmz-brugere, I tjente min far i klonkrigene, nu har jeg brug for jer, I er mit eneste håb osv. ;)
På forhånd tak.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Okay, det er bare fordi, at R3-udgaven kan købes på cd-wow uden toldrisiko for ca. 350, mens den R1-udgave fra dvdpacific vil koste ca. 475, da jeg ikke er medlem.
Men er du ikke udmærket tilfreds med din da?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#3 jo det er jeg da men boksen er ikke særlig fed, og det eneste du skal gøre for at blive medlem ved dvdpacific er at lave en bruger det koster ingen ting. Når du har gjordt det så koster den mindre end den ved cdwow.
Men koster det ikke noget at få den sendt fra dvdpacific? Løber det så ikke op alligevel?
Og så er der jo toldrisikoen? Er de flinke til at markere deres forsendelser som gaver?
Undskyld, hvis jeg stiller mange dumme spørgsmål, men min handel uden for Europa foregår sædvanligvis kun via eBay, og de private sælgere er i reglen flinke til at kalde pakkerne for gaver, så det plejer ikke at være noget problem dér.
Jo, der er tolrisiko! Hvis man handler for over 80,- i et ikke EU land, så kan toldhammeren falde. Dog har jeg endnu ikke oplevet det hos DVDPacific - men risikoen er der. Desuden markerer de ikke deres forsendelser som gave, og de nedskriver heller ikke forsendelsens værdi.
"Batman Anthology" har en members price på 286,90,- Oven i denne pris skal du lægge porto, så kommer den op på den pris, du kan se i nedenstående eksempler.
Herefter kan du vælge tre forsendelses muligheder - eksempel:
"Batman Anthology" med International Surface Mail: 347,- "Batman Anthology" med International Priority Air Mail: 364,- "Batman Anthology" med FedEx: 454,-
Jeg plejer at vælge International Priority Air Mail, da leverancen er noget hurtigere end Suface Mail. Som regel har jeg det bestilte indenfor en uge eller mindre, hvis jeg vælger Air Mail.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
CDON får R2 udgaven af "Batman Anthology" til 399,- den 25. juli, men kan allerede nu forudbestilles: KLIK Og hvis du bruger en VEGA-kode, får du fragten gratis! Så er der i hvert fald ingen toldproblemer ;-)
Dog vil R3 udgaven hos CDWOW sikkert stadig være billigere, hvis du får fat i en voucher og et sparelink....
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#5 som Yoda siger så er der told risiko og det skal siges at jeg har fået told ved alle mine, så hvis du er lige glad med indpakningen skal du bare vælge R3. Boksen er da fin nok, men ikke lige så fed som R2.
Men der er vist noget med, at der er klippet i R2-udgaven af Batman Returns...? Ifølge dvdcompare ca. 7 sek., hvilket også gør, at kommentarsporet mangler. Men det lader til, at CDON kører med den skandinaviske udgave, og dér skulle der vist ikke være nogen ko på isen.
Er der i øvrigt den fejl med cast & crew, jeg nævnte ovenfor, på R3-udgaven?
Jeg beklager de mange spørgsmål og værdsætter virkelig jeres ihærdige indsats for at hjælpe mig gennem batboka-junglen! :)
#1 evermind 19 år siden
Jeg har luret lidt på dvdcompare, som behandler udgivelserne separat, og heraf fremgår kun oplysninger om de to første af filmene i R3.
Om covers til de to første fremgår det:
Om Batman Returns fremgår det yderligere:
Hvis nogen her har købt R3-udgaven af boksen, må de meget gerne fortælle mig, hvordan det forholder sig med sproget på omslaget, i menuerne osv. (jeg har jo ikke lyst til at skulle sidde og gætte mig frem til, hvad jeg skal vælge i menuen... :) Jeg vil også meget gerne vide, om ovenstående goof med fejlplacering af cast & crew også gælder for boksen. Og om der ellers er andet, jeg skal være opmærksom på.
Filmz-brugere, I tjente min far i klonkrigene, nu har jeg brug for jer, I er mit eneste håb osv. ;)
På forhånd tak.
#2 kill the bills 19 år siden
#3 evermind 19 år siden
Men er du ikke udmærket tilfreds med din da?
#4 kill the bills 19 år siden
#5 evermind 19 år siden
Og så er der jo toldrisikoen? Er de flinke til at markere deres forsendelser som gaver?
Undskyld, hvis jeg stiller mange dumme spørgsmål, men min handel uden for Europa foregår sædvanligvis kun via eBay, og de private sælgere er i reglen flinke til at kalde pakkerne for gaver, så det plejer ikke at være noget problem dér.
#6 Yoda 19 år siden
Jo, der er tolrisiko! Hvis man handler for over 80,- i et ikke EU land, så kan toldhammeren falde. Dog har jeg endnu ikke oplevet det hos DVDPacific - men risikoen er der. Desuden markerer de ikke deres forsendelser som gave, og de nedskriver heller ikke forsendelsens værdi.
"Batman Anthology" har en members price på 286,90,- Oven i denne pris skal du lægge porto, så kommer den op på den pris, du kan se i nedenstående eksempler.
Herefter kan du vælge tre forsendelses muligheder - eksempel:
"Batman Anthology" med International Surface Mail: 347,-
"Batman Anthology" med International Priority Air Mail: 364,-
"Batman Anthology" med FedEx: 454,-
Jeg plejer at vælge International Priority Air Mail, da leverancen er noget hurtigere end Suface Mail. Som regel har jeg det bestilte indenfor en uge eller mindre, hvis jeg vælger Air Mail.
#7 Yoda 19 år siden
Og hvis du bruger en VEGA-kode, får du fragten gratis! Så er der i hvert fald ingen toldproblemer ;-)
Dog vil R3 udgaven hos CDWOW sikkert stadig være billigere, hvis du får fat i en voucher og et sparelink....
#8 kill the bills 19 år siden
#9 evermind 19 år siden
Er der i øvrigt den fejl med cast & crew, jeg nævnte ovenfor, på R3-udgaven?
Jeg beklager de mange spørgsmål og værdsætter virkelig jeres ihærdige indsats for at hjælpe mig gennem batboka-junglen! :)
#10 evermind 19 år siden
Den ser da ikke umiddelbart så tovlig ud...?