Gravatar

#1 Martindan 21 år siden

Hvilken film glæder I jer mest til?

begge film virker jo lovende:

gode instruktører og forfatterer

begge film har et godt cast...

så.. ville lige høre hvilken film I glæder jer mest til??
for cryin' out loud......
Gravatar

#2 Hasselguff 21 år siden

"Batman" - pga Nolan.
Are you Quilty? No, I'm Spartacus.
Gravatar

#3 chandler75 21 år siden

"Sin City" - er spændt på at se hvad de kan få ud af tegneserien. Jeg er lidt fortrystningsfuld nu hvor Frank Miller selv er tilknyttet projektet.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#4 maniac 21 år siden

#3 frank miller.... Men var den mand ikke osse tilknyttet som forfatter på den halvdårlige Robocop 3???
Gravatar

#5 ks 21 år siden

Giv mig Sin City, det cast der! Det skal simpelthen opleves.
Gravatar

#6 inflector 21 år siden

#4 jo og den hel dårlige 2´er :/
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#7 inflector 21 år siden

Hvordan Irvin Kershner kunne forfalde til sådan noget bras efter at have lavet Empire Strikes Back, fatter jeg intet af :(
Gravatar

#8 chandler75 21 år siden

# 4 og 6

Frank Millers version af "RoboCop" filmene skulle efter sigende være blevet godt og grundigt fucket op, og de færdige (tamme) resultater har vist ikke særlig meget at gøre med Millers manuskripter.

Millers original-manus til "RoboCop 2" er faktisk for tiden ved at blive udgivet i tegneserieform - netop for at kompensere for filmene.

Hvis man vil se noget ægte "RoboCop" af Miller kan kan læse den fremragende tegneserie "Terminator vs. RoboCop".
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#9 inflector 21 år siden

Frank Miller er fed nok, hans Dare Devil og Batman er i hvert fald fede, så det kunne være at man skulle give Terminator vs. Robocop, selv om det lyder en kende tvivlsomt :]
Gravatar

#10 Morbid 21 år siden

Glæder mig max til begge film. Hvis jeg skulle vælge én, ville Batman Begins dog løbe med sejren.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.

Skriv ny kommentar: