Gravatar

#101 Batsy 14 år siden

100# Jeg har ikke samme smag som dig (: og det ved du som sagt godt.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#102 Kruse 14 år siden

Tjah...Star Wars: Episode III er da klart en bedste af den nye trologi, men den er efter min mening stadig slet ikke på niveau med de gamle film. Den kan nok lige snige sig op på en 4/6.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#103 Batsy 14 år siden

100# men hvad er du ikke kan lide eller ikke bryder dig om i min liste (:

Gravatar

#104 evermind 14 år siden

Hvor fedt, at du har First Blood og Seven med på listen, virkelig nogle superfilm! :)

Og Star Wars Episode III er efter min mening helt klart det kapitel, der trækker op i den nye trilogi med en del ganske fine scener. Især Ian McDiarmid får noget godt ud af sin rolle, mens Hayden faktisk også gør sig tålelig; det klæder ham at favne den mørke side i stedet for al den skiftevise jamren og klodsede flirten fra forgængeren. Tror ikke, den ville finde vej ind på min topliste (hvis jeg lavede en), men bestemt en underholdende gang space opera.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#105 Batsy 14 år siden

104# Anakin Versus Obi wan, havde et fremragende score Takket være John williams gjorde han filmen mere "epic" (: !

Gravatar

#106 evermind 14 år siden

#105 Jeg synes faktisk, også åbningssekvensen på filmen, hvor rulleteksten forsvinder, og kameraet så panorerer ned til det kæmpe rumslag er ret fed ... (Læser du med, BN??? ;))
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#107 Batsy 14 år siden

106# Ja der rigtig fedt (:

( self gør han det d:)

Gravatar

#108 BN 14 år siden

evermind (106) skrev:
(Læser du med, BN??? ;))

Nej!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#109 BN 14 år siden

Batsy (96) skrev:
Jeg håber på BN star wars fleet

Undskyld, Batsy, men .... HVAD?

Du håber på et eller andet, og så nævner du MIG, hvorefter du skriver "fleet"? Hvad betyder "fleet"?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#110 Batsy 14 år siden

109# din flåde (-; jeg håber ikke på noget siger bare jeg enig med dig at den nye triolgi er fremragende (:

Skriv ny kommentar: