Gravatar

#1 Batsy 14 år siden

Ladies... gentlemen!

Welcome to the Julekalender 8)

Jeg vil skrive 23 film som jeg kan sige der bliver 2 Franchise som jeg sætter sammen og bedømmer filmenene

På den 24 vil jeg skrive nogle hjernedøde film som jeg syndes var underholdene som sagtens kan ses igen og igen

Batman begins

Den er jo fantatisk et mesterværk i mine øjne, den har flotte billeder, den har fantatisk skuespil især Liam Nesson og Christian bale gør det fremragende som Skurk og helt.

Jeg kan sige at The Dark Knight er en værdig efterfølger men den slår ikke batman begins efter min menning.

Batman begins har det hele, en skurk som ikke for alt for meget opmærksomhed og det jeg glad for. For jeg vil nu os se en film hvor Batman har hoved rollen, syndes mere i de andre film så har Batman en sekundær hoved rolle især i Batman fra 1989 Jack stjal jo scenen hele tiden og det gjorde heath også i The Dark knight.

Batman begins er og bliver måske indtil videre den bedste superhelte filmatisering sammen med Watchmen i mine øjne!

6/6

Lord of the rings triologien

Fantatisk Triologi bare fandens "Awesome".

Jeg elsker den måde de respektere bogen på, (har læst dem alle sammen)
De sætter bare bogen i hænderne på en Kæmpe fan af bøgerne nemlig Splatter instruktøren Peter jackson. Det var et mærkligt valg med gudeskelov for det at de valgte den buttede mand!
Han gjorde i sandheden 3 mesterværker på stribe!

6/6

Terminator 2 Jugdement day

Den bedste og fedeste action film jeg har set i mit korte liv på 16 år snart!

I denne her film er Arnold ikke den overdrevne gut der aldrig dør og ikke kan blive ramt og dø.
I den her film viser de at han kan blive ramt dog ikke dø d:

Fantatisk og mesterværk i action klasse og hvem ønsker ikke at høre i slutningen af filmen at *you could be mine* skrevet og sunget af Guns n roses? det var jo vildt!

Den her film overgår efter min menning Avatar og Aliens James cameron andre Si Fiction film.

6/6

Så det var lige en lille forsmag for i går

ps.
I'l be back soon, skal lige skrive 2 december filmene på 8)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#2 filmz-Myrepip 14 år siden

Jeg vil skrive 23 film som jeg kan sige der bliver 2 Franchise som jeg sætter sammen og bedømmer sangen.

Så det var lige en lille forsmag for i går.

Jeg er fan af dine sprogblomster :)
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#3 Batsy 14 år siden

Alien

Ridley scoots kendte og bedste film hedder Alien.

Den har det hele og overgår de kedelig og overfladiske gyser som Parnomal Activity, Halloween remaket og Den rædselfulde Fredag den 13 remaket fy for den lede!

Første gang jeg så den her film, sked jeg i bukserne puha!

Den har stemmning, klastofobiske scener, flot skuespil og den måde de ikke viser alien på er fedt.

Hvem ønsker ikke os se John Hurt blive Chest busted og blodet sprøjter over det hele!

Gyseligt mesterværk! Håber Ridley stadig har hans gyslige tanker tilbage i Alien Prequlen!

Gladiator

Første gang jeg så den her film, var jeg som klistert i skærmen især i gladitore kampene.

Ridleys efter min menning anden bedste film og bedste film i i år 2000 efterfulgt af Black hawk down.

Den har action, fantatisk spænding, og en Klam og fantatisk Jaquin Phonix som Commudus han spiller jo uvirkeligt godt!

Ridley viste virkelig Jaquins talenter i den her stykke mesterværk.

Den her film er også grunden til jeg elsker Russel Crowe den mand har fanme talent! ikke mærkligt at han er gode venner med Ridley og har været med i 4 film med ham vist nok.

6/6

Aliens

Så er vi tilbage med alien, bare ikke en men 100 af dem nu og må sige den er sku "awesome"

Vis jeg skal vælge 2 af bedste Si fi action film vælger jeg nok Aliens og Terminator 2 som er mesterværket i action og generen Sience fiction i det hele taget.

Skuespillet er fremragende især fra Bil Paxton er fed som den rapkæftede Private Hudson

Jeg syndes også især at aliens moder her i denne her film er sku mere uhyggligere og fanme mere os en badass bitch end den kedelig kæmpe klods Moder i AVP 1 som er et makværk i mine øjne.

No wonder why thy call the aliens, You son of a BITCH (;

6/6

I'l be back tomorrow! :)

Gravatar

#4 Batsy 14 år siden

2# Den fejl er rettet

men mange tak d: !

Gravatar

#5 Åkepool 14 år siden

Batsy (1) skrev:
Den bedste og fedeste action film jeg har set i mit korte liv på 16 år snart!

Det kunne ikke siges smukkere. Det er lige så jeg næsten klemmer en lille tåre ud, når du udtaler dig så smukt om "T2" :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#6 Batsy 14 år siden

5# Glad you liked it, har aldrig set en federe action film end "T2" :)

Gravatar

#7 Åkepool 14 år siden

Batsy (6) skrev:
har aldrig set en federe action film end "T2" :)

Og jeg har aldrig set en federe film. :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#8 Batsy 14 år siden

7# Hehe, :) kan godt sige den er os den fedeste Si fiction film jeg har set!

Gravatar

#9 MOVIE1000 14 år siden

Jeg er ikke sikker på at jeg har forstået det rigtigt.

Du tager en film hver dag?? Men skriver 3 film når der var 23 ialt?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#10 Batsy 14 år siden

9# Hehe, det er 24*3 film jeg tager, medmindre jeg tager Serie, som harry potter eller indina jones osv 8)

En minor fail fejl.

Skriv ny kommentar: