Gravatar

#21 Batsy 12 år siden

Babo84 (19) skrev:
so-so

Du har som sagt god engelsk.

Hvad betyder so-so? :P Men tak, det jo aaltid noget vis jeg flytter til usa eller England :)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#22 Babo84 12 år siden

Batsy (21) skrev:
Babo84 (19) skrev:
so-so

Hvad betyder so-so? :P Men tak, det jo aaltid noget vis jeg flytter til usa eller England :)

Hverken godt eller skidt. Men sådan bare ok. Altså stemmerne. Men din engelsk kunnen er ret god, som sagt.
Gravatar

#23 Batsy 12 år siden

Babo84 (22) skrev:
Batsy (21) skrev:
Babo84 (19) skrev:
so-so

Hverken godt eller skidt. Men sådan bare ok. Altså stemmerne. Men din engelsk kunnen er ret god, som sagt.

Ahh, well tak igen så :) men som sagt den lange tekst er det jeg har noget at skrive og er igang med at skrive andet kapitel lige nu :)

Gravatar

#24 Batsy 12 år siden

Så!, nu har jeg prøvet at lave noget seriøst. Jeg spille en normal knægt ved navn erik, det stadig samme optagelse metode, som the Maniac. Hvor han venter på et opkald fra sin far, fordi hans mor er på hospitalet. Så Babo giv alt hvad du kan! hehe

Gravatar

#25 IK 12 år siden

Batsy (24) skrev:

Så!, nu har jeg prøvet at lave noget seriøst. Jeg spille en normal knægt ved navn erik, det stadig samme optagelse metode, som the Maniac. Hvor han venter på et opkald fra sin far, fordi hans mor er på hospitalet. Så Babo giv alt hvad du kan! hehe

Batsy, det er snyd. Ethvert videoklip der har Zimmers ''Time'', er rørende. :-)
Gravatar

#26 Batsy 12 år siden

IK (25) skrev:
Batsy (24) skrev:

Batsy, det er snyd. Ethvert videoklip der har Zimmers ''Time'', er rørende. :-)

Haha!, det et fantastisk stykke musik :P

Gravatar

#27 Babo84 12 år siden

Kan du forestille dig Arnold's accent og så denne sætning:

"Listen to me now, you are in big danger" :)

Jeg ved ikke helt hvad du forventer Batsy? Hvad er formålet med det hele? Er det at blive set? Overvejet at ansøge om et realityprogram? :)

Det er ikke for at være led overfor dig, bare for at være led, men det er altså stadig kikset. Både måden videoen er udført på og skuespillet. I starten siger du, at du laver denne video for sjov, du ved faktisk ikke hvorfor, og så skifter du over til tragik? Det hele virker søgt/forceret. Nærmest tragi-ufrivilligt komisk. Zimmers musik kan udrette meget, men næppe mirakler, for en døende mand er stadig døende. Kan du ikke finde en anden der kan instruere dig bedre og skrive det du skal sige? Du er stadig rigtig god til engelsk, men det er sådan set kun dét jeg kan sige god for.
Gravatar

#28 Slettet Bruger [2155510851] 12 år siden

@Batsy -

Et lille tip: Youtube kan finde på at fjerne videoer, hvor man bruger musik med copyright på, bare så du er klar over det. :)
Gravatar

#29 Batsy 12 år siden

utyske (28) skrev:
@Batsy -

Et lille tip: Youtube kan finde på at fjerne videoer, hvor man bruger musik med copyright på, bare så du er klar over det. :)

I know :)

Gravatar

#30 Batsy 12 år siden

Babo84 (27) skrev:
Kan du forestille dig Arnold's accent og så denne sætning:

"Listen to me now, you are in big danger" :)

Jeg ved ikke helt hvad du forventer Batsy? Hvad er formålet med det hele? Er det at blive set? Overvejet at ansøge om et realityprogram? :)

Det er ikke for at være led overfor dig, bare for at være led, men det er altså stadig kikset. Både måden videoen er udført på og skuespillet. I starten siger du, at du laver denne video for sjov, du ved faktisk ikke hvorfor, og så skifter du over til tragik? Det hele virker søgt/forceret. Nærmest tragi-ufrivilligt komisk. Zimmers musik kan udrette meget, men næppe mirakler, for en døende mand er stadig døende. Kan du ikke finde en anden der kan instruere dig bedre og skrive det du skal sige? Du er stadig rigtig god til engelsk, men det er sådan set kun dét jeg kan sige god for.

Karekteren "eric" som jeg spiller, lavede videon fordi han vil gerne tænke over noget andet en hans mor, som kunne dø any minute. Men jeg laver dem fordi mine venner, og mange andre siger jeg gør det godt, og tror på dem, da ikke alle af dem er nære venner så de kan sagtens komme med kritik :) But tak.

Skriv ny kommentar: