Fy for en skefuld... det er godt nok ikke særligt pæne ord de har at sige om denne katastrofe-film som jeg ellers havde set ret meget frem til... er lidt en sucker for katastrofefilm hehe.
"Young men: If you attend this crap with friends who admire it, tactfully inform them they are idiots. Young women: If your date likes this movie, tell him you've been thinking it over, and you think you should consider spending some time apart."
Traileren så egentlig okay underholdende ud, men jeg har også sidenhen set nogle klip, hvor det så ret så skidt ud med stort brug af shaky-cam. Den har også fået meget blandende brugeranmeldelser på IMDb, hvor et par stykker er meget positive, mens resten er overvejende negative omkring filmen, hvor nogle endda giver den tæt på bundkarakter.
Men mon ikke at IMDb-karakteren bliver høj i starten og derefter i løbet af en måned eller to er faldet betragteligt. Og mon ikke at der nok skal komme en del indlæg der kritiserer anmelderne, og skyder forskellige motiver i skoene på dem for de dårlige anmeldelser.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#2, Men mon ikke at IMDb-karakteren bliver høj i starten og derefter i løbet af en måned eller to er faldet betragteligt. Og mon ikke at der nok skal komme en del indlæg der kritiserer anmelderne, og skyder forskellige motiver i skoene på dem for de dårlige anmeldelser.
En spådom, jeg sagtens kan følge. Jeg glæder mig især til at høre folk diskutere, om filmen virkelig fortjener en plads på IMDb's Top 10 :-)
#1 McPeter 14 år siden
36 / 100 hos metacritic fordelt på 24 anmeldelser:
http://www.metacritic.com/movie/battle-los-angeles
Særligt vores gode ven Ebert er utilfreds:
http://rogerebert.suntimes.com/apps/pbcs.dll/artic...
"Young men: If you attend this crap with friends who admire it, tactfully inform them they are idiots. Young women: If your date likes this movie, tell him you've been thinking it over, and you think you should consider spending some time apart."
#2 Kruse 14 år siden
Men mon ikke at IMDb-karakteren bliver høj i starten og derefter i løbet af en måned eller to er faldet betragteligt. Og mon ikke at der nok skal komme en del indlæg der kritiserer anmelderne, og skyder forskellige motiver i skoene på dem for de dårlige anmeldelser.
#3 The Insider 14 år siden
En spådom, jeg sagtens kan følge. Jeg glæder mig især til at høre folk diskutere, om filmen virkelig fortjener en plads på IMDb's Top 10 :-)
#4 Bruce 14 år siden
#5 RasmusFL 14 år siden
#6 Patriarch 14 år siden
#7 Babo Rises 14 år siden