Er der andre der spiller på www.battleknight.dk og www.bitefight.dk ? Jeg synes battleknight er lidt kedeligt. Der sker ikke det store, men jeg håber bitefight har mere at byde på?
Hvis der er nogen der har en klan (og vil ha mig med) vil jeg gerne have en invite.
God jagt!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
så keder man sig! Battleknight stinker helt vildt. Og bitefight er samme koncept - sååå det stinker vel også! Prøv hellere ogame.dk - det er der lidt mere dybde i!
--------------------------------------- 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7... Oswald was a fag!
Jeg har spillet OGame på Univers 5 i et stykke tid, men efter gentagende phalanxede angreb så stoppede jeg for der er ikke meget at stille op mod dem når man ligger lige i underkanten af top 500
#1 davenport 18 år siden
Er der andre der spiller på www.battleknight.dk og www.bitefight.dk ?
Jeg synes battleknight er lidt kedeligt. Der sker ikke det store, men jeg håber bitefight har mere at byde på?
Hvis der er nogen der har en klan (og vil ha mig med) vil jeg gerne have en invite.
God jagt!
#2 filmz-XENTiNEL 18 år siden
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7... Oswald was a fag!
#3 davenport 18 år siden
Men ja, jeg keder mig! ;)
#4 filmz-XENTiNEL 18 år siden
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7... Oswald was a fag!
#5 Bohemian 18 år siden
Jeg og nogle andre har også vores egen alliance he he.
#6 Bohemian 18 år siden
#7 cyberzed 18 år siden
#8 Bohemian 18 år siden
Jeg bliver angrebet lidt hist og her men det ikke så slemt, man skal bare have sit forsvar i orden
#9 cyberzed 18 år siden
#10 Bohemian 18 år siden
Så bliver det jo også lidt nederen at spille hvis man bare bliver nakket hele tiden