#40 Det gør den nemlig :) jeg kan fortælle at jeg de første par gange jeg forsøgte at se serien, faldt i søvn.. men det handlede bare om at komme ind i stemningen og serien, derefter så rullede afsnitene bare over skærmen :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
jeg så sidste afsnit af sæson2 igår eller det vil sige midseason finale til januar kommer der flere, første sæson er på 13afsnit + miniserien, sæson 2 bliver på 20 afsnit, kvalitet er bestemt ikke faldet i sæson2 effect arbejdet er blevet mere fuldendt, men det er faktisk ikke det man ser mest af, det handler om personerne og historien, det er det jeg elsker ved den serie(ja elsker) den er min nye personlige favourit, de skal ses og ejes det er en dejlig vinkel serien har til sci-fi genren bundet i noget vi kan genkende som realisme. #10 ja jeg har ihvertfald aldrig kunnet lide startrek det er for fjollet. men al respekt til de mennekser der har skruet battlestar galactica sammen,
This is the one thing we didnt want to happen - Christopher Morris
#45 ja men serien er også alt andet end startrek, at de folk der laver startrek nu har lavet battlestar ændre ikke ved min mening om startrek kun om de mennesker bag, faktisk så jeg en del startrek i tidernes morgen, men det er altid det samme de futter rundt og laver, bliver kedeligt og intetsigende i længden imo.
This is the one thing we didnt want to happen - Christopher Morris
#46, tja, den har nu bestemt en del elementer til fælles med Deep Space Nine, som hoveddelen af Battlestars bagmænd arbejdede på. Sikker på du ikke bare har set en enkelt afsnit af Voyager og så bedømt resten ud fra det? :-)
Har lige færdiggjort 10. (og foreløbigt sidste - indtil januar) afsnit af 2. sæson. Har sjældent set noget lignende, i hvert fald ikke siden DS9's cliffhanger i 1997, "A Call to Arms". Det her er drama af højeste klasse på et uhørt niveau indenfor genren. Sandsynligvis samtidigt også foreløbigt seriens bedste afsnit. Og sikke en cliffhanger. Fanden tage alle seriens bagmænd for at holde os ventende indtil januar! Arrrghh!!
#41 filmz-Kadann 20 år siden
Ja, der har du faktisk fat i noget. :) Det havde jeg slet ikke tænkt på.
#42 myggen 20 år siden
http://dvd.ign.com/articles/652/652996p1.html
#43 filmz-herskegut 20 år siden
Det gør den nemlig :) jeg kan fortælle at jeg de første par gange jeg forsøgte at se serien, faldt i søvn.. men det handlede bare om at komme ind i stemningen og serien, derefter så rullede afsnitene bare over skærmen :)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#44 filmz-phalanx 20 år siden
#10 ja jeg har ihvertfald aldrig kunnet lide startrek det er for fjollet. men al respekt til de mennekser der har skruet battlestar galactica sammen,
#45 The Insider 20 år siden
#46 filmz-phalanx 20 år siden
#47 vapor 20 år siden
Du er en klog mand, og du har god smag phalanx. :)
Der er sgu langt til Januar! >_<
#48 The Insider 20 år siden
#49 The Insider 20 år siden
#50 dyg 20 år siden