Nu tror jeg, jeg har set de sidste 5 minutter af afslutningen ca. 10 gange, og det er stadig lige så intenst, lige så fedt, lige så ondt, som det var første gang.
#51 Ja "Pegasus" afsnittet er blandt de aller bedste. Glæder mig til at s2 kommer på DVD. Der vil der nemli være en forlænget version af "Pegasus" at finde.
Yes, har jeg læst på digitalbits. Forhåbentlig viser det sig at være korrekt. 1. halvdel af 2. sæson udkommer 20. december. Desværre kan man endnu ikke bestille den hos Axel, da de ikke har besluttet sig for, hvor meget den skal koste.
Editor's Note 9/26/2005 on the Pegasus Episode: I feel the new series has reached a new low, which I actually didn't think was possible. This episode features an attempted rape by the Pegasus's Lt. Thorne of Boomer on the Galactica. They also imply that he successfully raped and tortured the Number Six prisoner on the Pegasus numerous times. Furthermore it appears that all the viper pilots on the Pegasus were aware off this, as they boasted about gang banging her themselves. This entire storyline is just out of character for the majority of humans in the BSG universe, and makes us think maybe they got what they deserved when the Cylons tried to wipe them out. This series is supposed to be about hope and humanity's ability to overcome and survive the worst. Instead we are just seeing how ugly and disgraceful the human race can be.
Ja og hvad fanden er der galt i det? Nu mangler vi bare Swearengen til at lave "BSGem" saloon and whorehouse ombord.
Fans i min bare r.. Sikkert en bundt tøser, som lavede den fan club, fordi de troede historien var inspireret af mormonernes bibel. Historien lyder superhamrende fedt!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
pegasus afsnittet den forlængede udgave bliver kun et par min. længere så vidt jeg har kunnet læse mig til, glæder mig ikke desto mindre
#48 "Sikker på du ikke bare har set en enkelt afsnit af Voyager og så bedømt resten ud fra det? :-)" nej, jeg prøver så vidt muligt ikke at kritisere noget jeg ikke har set, voyager er nok det værste startrek jeg har set, men jeg vil alligevel skyde på at jeg har set en 10afsnit af det, deep space 9 derimod har jeg hørt godt om men aldrig set. for at være helt ærlig så er battlestar galactica den bedste sci-fi serie jeg nogensinde har set, jeg kan pt. ikke komme i tanke om noget der kommer tæt på
This is the one thing we didnt want to happen - Christopher Morris
#51 The Insider 20 år siden
#52 vapor 20 år siden
#53 The Insider 20 år siden
#54 filmz-Bruce 20 år siden
Ja og hvad fanden er der galt i det? Nu mangler vi bare Swearengen til at lave "BSGem" saloon and whorehouse ombord.
Fans i min bare r.. Sikkert en bundt tøser, som lavede den fan club, fordi de troede historien var inspireret af mormonernes bibel. Historien lyder superhamrende fedt!
#55 vapor 20 år siden
#56 vapor 20 år siden
http://www.tv.com/feature/battlestar-galactica
#57 filmz-phalanx 20 år siden
#48 "Sikker på du ikke bare har set en enkelt afsnit af Voyager og så bedømt resten ud fra det? :-)"
nej,
jeg prøver så vidt muligt ikke at kritisere noget jeg ikke har set, voyager er nok det værste startrek jeg har set, men jeg vil alligevel skyde på at jeg har set en 10afsnit af det, deep space 9 derimod har jeg hørt godt om men aldrig set. for at være helt ærlig så er battlestar galactica den bedste sci-fi serie jeg nogensinde har set, jeg kan pt. ikke komme i tanke om noget der kommer tæt på
#58 vapor 20 år siden
The Frakkers!
Frakkerne. (lol)
Battlestar Danevang.
Kampstjerne Galactica.
Danish Toasters.
heheh. Ok måske er der noget i min kaffe. o_O
#59 filmz-phalanx 20 år siden
#60 filmz-Kadann 20 år siden