Jeg har ikke set TV Danmark i flere måneder nu, fordi de virkelig ikke sender noget interessant. Men Kanal 5 virker langt bedre efter min mening, så jeg vil gætte på DR, Kanal 5 eller TV3/TV3+.
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Har også et par venner der har skrevet til TV2 for at gøre opmærksom på denne fantastiske TV-serie. Forhåbentlig kommer en eller anden dansk TV-kanal til at forstå budskabet :-)
Tjaeh, de virker bare åbenlyse :-) Men jeg kan selvfølgelig bygge videre derfra, for Kanal 5 har jo nogle gode film af og til, og de ser ikke ud til at have stor interesse for at købe rettigheder til nye serier, selvom de godt nok har bl.a. South Park.
Med hensyn til DR, så tror jeg heller ikke, at de vil købe rettighederne til denne serie. Når de endelig satser på en serie fra udlandet, bliver det ofte serier fra HBO.
Så jeg vil også gætte på TV3 :-P
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
#1 vapor 20 år siden
Er der planer om at købe Sci-Fi serien "Battlestar Galactica"?
svar:
Nej. Vi har ikke rettighederne, og har desværre heller ikke planer om at købe
dem. Vi har en fornemmelse af, at andre har købt den.
Hmmm... Det må vel være TV3 der har købt rettighederne til at sende den?
Det virker ikke som DR's stil og den er sikkert for dyr til TV Danmark.
#2 Taxwars 20 år siden
#3 filmz-gofferoffer 20 år siden
Jeg har ikke set TV Danmark i flere måneder nu, fordi de virkelig ikke sender noget interessant. Men Kanal 5 virker langt bedre efter min mening, så jeg vil gætte på DR, Kanal 5 eller TV3/TV3+.
#4 The Insider 20 år siden
#5 ks 20 år siden
#6 DarkLight 20 år siden
#7 filmz-gofferoffer 20 år siden
Tjaeh, de virker bare åbenlyse :-) Men jeg kan selvfølgelig bygge videre derfra, for Kanal 5 har jo nogle gode film af og til, og de ser ikke ud til at have stor interesse for at købe rettigheder til nye serier, selvom de godt nok har bl.a. South Park.
Med hensyn til DR, så tror jeg heller ikke, at de vil købe rettighederne til denne serie. Når de endelig satser på en serie fra udlandet, bliver det ofte serier fra HBO.
Så jeg vil også gætte på TV3 :-P