Jeg mener engang at jeg har set en teaser trailer fra "Bean, The Movie" hvor man egentlig ikke så specielt meget fra selve filmen, men kun nogle store hvide overskrifter på en sort baggrund der kom dumpende ned, med passende lydeffekter til. Den tog gas på "Jurassic Park II" som udkom samme år, og lignende action film, og i slutningen ser man bare Mr. Bean, eller sådan noget. Jeg er næsten sikker på at teaseren var fra "Bean, The Movie", men jeg er ikke 100% sikker.
Er der nogen der kan huske den, og måske ved hvor man kan finde den(til dl)? Jeg kan ikke rigtig finde den via Google nemlig.
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Jep, den kan jeg skam godt huske. Men det var nu ikke actionfilm, der blev refereret til, men derimod katastrofefilm, og filmen fik jo også undertitlen "den ultimative katastrofefilm". En lignende teaser (med hvide overskrifter osv.) prøvede at lave gas med James Bond: 0 - 0 - 7 - IS - HIS - IQ Og efter disse overskrifter dukker Bean op og fniser (eller sådan noget) og så står der "Bean". Jeg ved desværre ikke, hvor man kan finde disse teasere -og de er trods alt næsten sjovere end selve filmen (der skal jo ikke meget til.)
#1 trekster 22 år siden
Er der nogen der kan huske den, og måske ved hvor man kan finde den(til dl)? Jeg kan ikke rigtig finde den via Google nemlig.
#2 Ikari 22 år siden
0 - 0 - 7 - IS - HIS - IQ
Og efter disse overskrifter dukker Bean op og fniser (eller sådan noget) og så står der "Bean".
Jeg ved desværre ikke, hvor man kan finde disse teasere -og de er trods alt næsten sjovere end selve filmen (der skal jo ikke meget til.)
#3 KEiZ 22 år siden
http://us.imdb.com/Trailers?0118689
#4 trekster 22 år siden