Gravatar

#10011 Skeloboy 14 år siden

#10010 - bare se traileren til [url= Retreat, No Surrender![/url]
Gravatar

#10012 Åkepool 14 år siden

wimmie (10003) skrev:
BN (10000) skrev:

Jeg har nok flere favoritter, hvis vi vender blikket mod Europa, herunder ikke mindst Storbritannien.

Samme her...

Og her :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#10013 PredatorX 14 år siden

Skeloboy (10011) skrev:

Måske verdens bedste dårligste film :) Og Bruce Lee er åbenbart begravet i Detroit ;D
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#10014 IK 14 år siden

Skeloboy (10011) skrev:

Nostalgi når det er bedst! Den er så dårlig at den er god. :)
Gravatar

#10015 Wangsgaard 14 år siden

Bruce (9989) skrev:
Gibson.com offentliggjorde deres Top 50 American Rock Bands of All Time for en uge siden:

Top 10 med tekst

6/6

Im sorry, but how that Bruce Springsteen guy?.... Never heard about him!

http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#10016 Bruce 14 år siden

#10015 Han er nok også en af de mest kedelige kendisser, som findes. Han gør sjældent opmærksom på sig selv.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#10017 Wangsgaard 14 år siden

Har faktisk aldrig rigtig lyttet så meget til hans musik og tror det skyldes at min far ikke gjorde det, da meget af det lidt ældre musik jeg lytter til er noget jeg er vokset op med:)

Men det jeg har hørt er bestemt godt :D
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#10018 Bruce 14 år siden

#10017 Det er aldrig for sent :)

Jeg var heldig, at bowlingklubbens formand, kom hjem fra en rejse til hans bror i Houston i 1978, som havde set Bruce i koncert. Han sendte "Darkness on the Edge of Town" med ham hjem og sagde, "han bliver det næste helt store". Han var totalt ukendt i Danmark på det tidspunkt og det var først med The River, at jungletrommerne gik og alle stod i kø for at komme i Brøndbyhallen i 1981. Nå, nu begynder jeg igen :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#10019 Skeloboy 14 år siden

Min aftensmad...som bestod af 10 kartofler, 400 g flanksteak, 4 gulerødder og rødvinssauce har godt nok sendt mig på toilettet en del gange her til aften :)
Gravatar

#10020 Fellaheen 14 år siden

Bruce (9989) skrev:
Gibson.com offentliggjorde deres Top 50 American Rock Bands of All Time for en uge siden:

Top 10 med tekst

6/6

Skidt liste! Mange bands som Green Day, Guns N' Roses, Foo Fighters og Kings of Leon fortjener slet ikke at være på listen! Talking Heads, Zappa, Velvet Underground (nr. 1) og Pixies fortjener højere pladser og Nirvana, Van Halen og Metallica skal meget længere ned. Den mangler også Captain Beefheart, The Jimi Hendrix Experience, Pere Ubu, Dead Kennedys, Country Joe and the Fish, Jefferson Airplane, 13th Floor Elevators, Prince, Husker Dü og sikkert nogen andre.
Die Geburt der Tragödie aus dem Geiste der Kino

Skriv ny kommentar: