Gravatar

#10021 Bruce 14 år siden

#10020 Er pænt meget enig med dig :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#10022 Slettet Bruger [183270890] 14 år siden

Nu er Gibson jo et guitarmærke, som måske det ikke er netop dette varemærke de har lagt meget energi i.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#10023 Slettet Bruger [183270890] 14 år siden

The Beach Boys, Nirvana, The Doors, Wilco, Sonic Youth og Pixies er nok dem på listen jeg vil sætte højest.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#10024 Bobby Singer 14 år siden

KeyserSöze (10020) skrev:
Skidt liste! Mange bands som Green Day, Guns N' Roses, Foo Fighters og Kings of Leon fortjener slet ikke at være på listen!

Det er der du tager fejl. Alle de andre bands du nævner er jeg enig med dig at de er lidt, for ikke at sige meget, tvivlsomme, men lige præcis Guns N' Roses fortjener at være på listen.

Aerosmith derimod... føj! Jeg kan ikke klare dem, der findes nok ikke noget mere overvurderet band i mine øjne end dem.
Idjit
Gravatar

#10025 Antlion 14 år siden

Bruce (9989) skrev:
Gibson.com offentliggjorde deres Top 50 American Rock Bands of All Time

Værste liste nogensinde!
Gravatar

#10026 Collateral 14 år siden

#10024: Enig omkring Guns!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10027 Batsy 14 år siden

10024# Et stort Ditto!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#10028 Fellaheen 14 år siden

#10024 - Guns N' Roses kan måske lige gå an, i hvert fald på en top 100. Ja Aerosmith overså jeg lige... gud.... og så nr. 2.
Die Geburt der Tragödie aus dem Geiste der Kino
Gravatar

#10029 PredatorX 14 år siden

Hold nu kæft.. Selvfølgelig skal Guns N Roses være på den liste. Appetite for Destruction er fandeme et mesterværk!

Og Metallica fortjener fuldt ud at være på den liste. Og placering. Selvfølgelig gør de det...

Men at Aerosmith står så højt er en skændsel. Nirvana burde slet ikke være der. Deres skramlede lort bør man stoppe op et vist sted, og se i øjnene at bandet slet ikke kunne spille. Green Day fortjener ikke at være på andre lister end "håbløse rock grupper" med deres ene sang som de har valgt at genindspille igen og igen og igen og igen og igen og igen. Tilsyneladende er folk retarderede, for der er ingen der rigtigt har et problem med det... Mystisk.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#10030 Bony 14 år siden

Jeg begriber ikke hvorfor Faith No More mangler på listen.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: