Gravatar

#10081 Batsy 14 år siden

Min lillebror har ødelagt min Batman 1989 0 ud af 6, risber over det hele så noget lort, og aner ikke hvor man kan finde den i viborg et 0 tal igen -,-
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#10082 Slettet Bruger [183270890] 14 år siden

Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#10083 elwood 14 år siden

hehe lille callback til 1'eren til sidst, men yep ser fed ud, er meget spændt på Moriaty, hvordan han er i filmen.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#10084 HonoDelLoce 14 år siden

Whispering Horse (10082) skrev:
Trailer til "Sherlock Holmes 2": http://www.awardsdaily.com/2011/07/first-trailer-f...

Ham Robert-drengen må da næsten være i gang med at optage Iron Man III med det skæg, han har der i intro'en! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#10085 MMB 14 år siden

Jeg kom aldrig igennem Sherlock Holmes 1, og jeg ville ønske Downey Jr. ville beskæftige sig med noget mere interessant, for han er en af de mest undervurderede skuespillere!
Gravatar

#10086 Bruce 14 år siden

Nåede nok Axel Rewards points, til at sikre Criterions BBS udgave! Det var den eller Sherlock Holmes Complete Collection, men håber den udkommer i en billigere engelsk udgave.

6/6
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#10087 JannikAnd 14 år siden

Bruce (10086) skrev:
Nåede nok Axel Rewards points, til at sikre Criterions BBS udgave! Det var den eller Sherlock Holmes Complete Collection, men håber den udkommer i en billigere engelsk udgave.

6/6
Cool! Kan du fortælle mig, om du får yderligere 10 procent rabat hos B&N som medlem? Jeg har problemer med at registrere min profil...
Gravatar

#10088 MMB 14 år siden

Scorseses George Harrison dokumentar er samlet op af HBO og får premiere 5. og 6. oktober i år: http://www.indiewire.com/article/hbo_nabs_tv_right...

10/10
Gravatar

#10089 Bruce 14 år siden

#10087 Nej jeg har fået promotional discount på $4

Ordre.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#10090 JannikAnd 14 år siden

Bruce (10089) skrev:
#10087 Nej jeg har fået promotional discount på $4

Ordre.
Nedtur! Og fesent, at der ikke er rabat på kommende udgivelser, når de er en del af kampagnen. Men glæd dig til "Beauty and the Beast" og "Music Room". De står fremragende!

Skriv ny kommentar: