Gravatar

#10091 Bruce 14 år siden

#10090 Glæder mig til og ja, rigtig pis med pre-orders :( Men må glæde sig over et halvt fyldt glas :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#10092 JannikAnd 14 år siden

Bruce (10091) skrev:
#10090 Glæder mig til og ja, rigtig pis med pre-orders :( Men må glæde sig over et halvt fyldt glas :)
Ja, men det virker bare lidt mærkeligt, at kampagnen gælder alle Criterions, der udgives i løbet af kampagnens levetid, men at de endnu uudgivede titler ikke er inkluderet i voucher'en. Det er en petitesse, men det undrer mig bare. Og så frustrerer det mig, at jeg har problemer med at aktivere mit medlemsskab, som ellers gør krav på yderligere 10 % rabat.
Gravatar

#10093 Bruce 14 år siden

#10092 Ahhh! Jeg er ikke medlem ... that's why! Troede blot man skulle være registreret!
Gravatar

#10094 BN 14 år siden

Bruce (10093) skrev:
#10092 Ahhh! Jeg er ikke medlem ... that's why! Troede blot man skulle være registreret!

Se PM. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#10095 Bruce 14 år siden

#10094 ?!?! Jeg svarede da igår, på din besked ... ikk? Om In The Mood For Love (og nej, det var ikke BN, som spurgte om JEG var In the Mood For Love!!!)
Gravatar

#10096 MMB 14 år siden

Bruce (10095) skrev:
og nej, det var ikke BN, som spurgte om JEG var In the Mood For Love!

lol!
Gravatar

#10097 misuma 14 år siden

Trailer til Soderbergs Contagion:

Love it, men jeg er også en sucker for film som omhandler vira. Selv Cabin Fever kan jeg lide, yep...nu er det sagt og jeg står ved det. Tror jeg nok.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#10098 davenport 14 år siden

Yes! Færdig med ekstra-ekstra-EKSTRA arbejde med ferieplanlægning og individuelle skemaer. Damn det har taget sin tid. Så venter der kun brok fra kursisterne, hvorfor det hele er lavet om, og jeg skal (igen og én gang til) fortælle at der er folk der afholder noget der hedder ferie fra næste uge... (ved den kommer!)
Men 5/6 (5 fordi jeg ikke har ferie, men det regner alligevel..)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#10099 HelmerJ 14 år siden

Hehe fortæl dem, "det der ferie er noget man får hvis man har arbejde, I sku prøve det!" xD
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#10100 davenport 14 år siden

Du er så vild...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: