Jeg ser sure miner på FB over en aflyst koncert med nogle drenge... Hører heldigvis kun rock og opefter :D
Ha ha, så også et pigebarn, eller det var faktisk en fuldvoksen kvinde, stå og jamre sig for åben skærm og være pissesur på dem der havde set Take that igår, for det var ikke de rigtige fans, som hende, der havde købt sin billet i november og de andre havde købt deres nærmest i sidste uge og så pev hun videre og videre...... Men hey, A friend in London kommer og giver trøstekoncert uden for Parken, Wauuuuw!!!
So, at last we meet for the first time for the last time.
Den får en stjerne fordi effekterne stadig er sindsygt flotte. Det er bare en skam at de ikke satte 14 dage ekstra af til manuskriptet (hvilket sikkert ville have fordoblet deres indsats). De kunne også have ringet til Nik & Jay - hvis tekster indeholder væsentligt mere substans.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
192, At se Shia eller Otimus rende efter bad guys og synge Du er for lækker, lækker, lækker er da os meget øhmmm mandeligt i stedet for we will bring the fight to them, eller decepticon punkass og seems like a mexican standoff we have going on here 8D
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Jeg har taget en lille 12 KM løbetur i dag og er nu ret smadret. Det er den længste tur jeg indtil videre har haft efter jeg er begyndt på mit løbeprogram. Kredsløbsmæssigt er det ikke noget problem, men jeg kan godt mærke at benene ikke er vant til den lidt længere distance.
Jeg har dog før løbet længere ture tidligere, inden dette løbeprogram, så jeg ved hvad der skal til og kender heldigvis også min krop godt.
Nu vil jeg så nyde et dejligt varmt fodbad, en af de bedste ting min læge har anbefalet mig. For dem der ikke har prøvet det, skulle de næsten prøve det. Meget afslappende.
#10191 Åkepool 14 år siden
Ha ha, så også et pigebarn, eller det var faktisk en fuldvoksen kvinde, stå og jamre sig for åben skærm og være pissesur på dem der havde set Take that igår, for det var ikke de rigtige fans, som hende, der havde købt sin billet i november og de andre havde købt deres nærmest i sidste uge og så pev hun videre og videre...... Men hey, A friend in London kommer og giver trøstekoncert uden for Parken, Wauuuuw!!!
#10192 gi-jones 14 år siden
1/6
Den får en stjerne fordi effekterne stadig er sindsygt flotte. Det er bare en skam at de ikke satte 14 dage ekstra af til manuskriptet (hvilket sikkert ville have fordoblet deres indsats). De kunne også have ringet til Nik & Jay - hvis tekster indeholder væsentligt mere substans.
#10193 Batsy 14 år siden
#10194 Ericmase 14 år siden
#10195 Slettet Bruger [183270890] 14 år siden
#10196 davenport 14 år siden
#10197 Bruce 14 år siden
#10198 Batsy 14 år siden
#10199 Batsy 14 år siden
#10200 Slettet Bruger [183270890] 14 år siden
Jeg har dog før løbet længere ture tidligere, inden dette løbeprogram, så jeg ved hvad der skal til og kender heldigvis også min krop godt.
Nu vil jeg så nyde et dejligt varmt fodbad, en af de bedste ting min læge har anbefalet mig. For dem der ikke har prøvet det, skulle de næsten prøve det. Meget afslappende.