Gravatar

#10181 davenport 14 år siden

Dét led jeg af. Kunne kraftedeme nærmest ikke sidde ned i et år... Det er heller ikke helt nemt at klemme materie ud af ballerne. Nu har jeg en udemærket røv. (udenpå)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#10182 misuma 14 år siden

Bumser i nakken og på skuldre kan sgu også være nogle stædige bæster.

Dagens ord: Psykolister....ifølge min søn, er det uansvarlige cyklister. I like that word.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#10183 davenport 14 år siden

Jeg ser sure miner på FB over en aflyst koncert med nogle drenge... Hører heldigvis kun rock og opefter :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#10184 MMB 14 år siden

Den sidste Harry Potter laver største åbning nogensinde: http://www.thewrap.com/movies/article/final-harry-...

10/10
Gravatar

#10185 Kruse 14 år siden

Foeller (10184) skrev:
Den sidste Harry Potter laver største åbning nogensinde: http://www.thewrap.com/movies/article/final-harry-...

10/10

At den laver den største åbning nogensinde er ikke til en 10/10 karakter i sig selv. Men at den snupper rekorden væk fra "The Twilight Saga: New Moon", det skal sgu' have 10/10 :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#10186 Ericmase 14 år siden

Super 8 soundtracket: 6/6!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#10187 MMB 14 år siden

Jeg synes faktisk, det er en 10/10, fordi kvaliteten af filmen er så høj, som den er. Det er godt, at det ikke er en film som f.eks. Transformers, der gør det. HP&DH: P2 får 100% positive anmeldelser af top critics på Rotten Tomatoes med en gennemsnitskarakter på 8,8/10. Det er imponerende, og selv giver jeg den 9/10.
Gravatar

#10188 Kruse 14 år siden

Foeller (10187) skrev:
eg synes faktisk, det er en 10/10, fordi kvaliteten af filmen er så høj, som den er.

Jeg har endnu ikke set den, så jeg kan af gode grunde ikke give den karakteren for det :)

Men jeg ser meget frem til at se den engang i den kommende uge.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#10189 MMB 14 år siden

Jeg håber, du kan lide den ;)
Gravatar

#10190 Bruce 14 år siden

Helt fantastisk tale af den iranske præsident:

Mahmoud Ahmadinejad: In Europe, there is a lot of rain – an average rainfall of over 1,500 millimeters. They do not need [watering] systems because they have natural irrigation, but they used equipment at their disposal to empty the clouds

As you know, clouds move from west to east. They are formed over the ocean, and then move over the Mediterranean, where the air undergoes changes. Then they pass over Iran, moving eastward. The clouds were emptied of most of their content.

As you saw on the news, there was an unusual amount of rainfall and snow in Europe, while [Iran] was dry during the fall. A certain politician, who is not an expert on water or construction, wrote an article, 7 or 8 months ago, about a water crisis in the next 30 years, in which he included a map of the world, with an area that he claimed would be arid, stretching from Turkey to us, and then further east. This is precisely the area that they are afraid of, due to the creation of [our] civilization and culture. These were the arid areas.

I was at a meeting where someone said that there was a water crisis, and that someone had written an article about it. I told him that this guy does not work in this field, and that he is not an expert on water, meteorology, or hydrology. How did he reach this conclusion? We had reports that they are doing this in Europe. They are emptying the clouds, so that they will not move our way.

Then we conducted studies and became convinced that what this gentleman had written was not a scientific forecast. Rather, this is a premeditated event. We will deal with this through legal channels. We will not permit such a disgraceful thing to take place.

It is clear that when rain becomes scarce, more conflicts develop over water in border areas.

10/10
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos

Skriv ny kommentar: