Jeg er åbenbart ligestillet med folk, der smadrer løs hinanden, da bødetaksten vel at mærke ligger på 3000 kroner ved disse forseelser. I fremtiden, når gaden blokeres af bevidstløse mennesker, må jeg ty til alternative veje mod mit mål.
Jeg er åbenbart ligestillet med folk, der smadrer løs hinanden, da bødetaksten vel at mærke ligger på 3000 kroner ved disse forseelser. I fremtiden, når gaden blokeres af bevidstløse mennesker, må jeg ty til alternative veje mod mit mål.
Denne herre (hah!) fik kun en bøde på 600 kroner:
Men de uskyldig forbipasserende er åbenbart de værste, når der er mangel på fladskærme? Ak...
Tror ikke det kommer på din straffeattest, med mindre du har en decideret dom. Men du har stadig ikke fortalt hvorfor du fik den bøde - bare at du gik forbi en mand på jorden. Men hvorfor lå han der?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#10231 Fellaheen 14 år siden
#10232 gi-jones 14 år siden
#10233 Antlion 14 år siden
Et "meta-humør" er også bedre end mit nuværende "Josef K.-humør".
#10234 Bruce 14 år siden
#10235 Fellaheen 14 år siden
Fra vredladen fremmedgørelse til spleen, altid godt! :)
#10236 JannikAnd 14 år siden
#10237 Antlion 14 år siden
http://www.politi.dk/da/borgerservice/straffeattest/straffeattester/
#10238 wimmie 14 år siden
:D
#10239 Antlion 14 år siden
Denne herre (hah!) fik kun en bøde på 600 kroner:
Men de uskyldig forbipasserende er åbenbart de værste, når der er mangel på fladskærme? Ak...
#10240 gi-jones 14 år siden