Har en udsendelse om en stakkels pige, der havde nogle forfærdelige plejeforældre. Fair nok, men at kalde hende "Arbejdssøgende" istedet for "arbejdsløs" er det samme som at kalde det overraskelsessex istedet for voldtægt.
Tror mere TV2 følger hvad resten af samfundet siger. Jeg har været arbejdsløs et godt stykke tid og alle instanser (det er en del) jeg kommer i kontakt med i den forbindelse, kalder mig enten ledig eller arbejdssøgende, aldrig arbejdsløs. Et svagt forsøg på at skabe optimisme nok...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Har en filmdag med mine bedste arbejdskollegaer igennem 20 år lørdag. Vi starter med brunch på den lokale (super brunch til 49, virkelig billigt!). Så skal der ses film. Disse venner er på nær én, analfabeter, ja nærmest mongoler udi klassiske film. Én udvikler nærmest acne og hæmoroider, hvis en film er før 1980 og er den i sort/hvid, ja så er han nærmest klar til at blive umyndiggjort.
Ach so. Men ... alle er enige om Alien og så vil to se Aliens, mens to af os helst vil være fri, men man må jo gå på kompromis. Anyway, men så skal der grilles, drikkes, smoothies. Og søndag kommer lillepigen, i 16 dage og så er der ferie.
10/6
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Jeg har været i gang med at se alle afsnit af "The Simpsons" fra starten af. Jeg har nu set 10 sæsoner og det overrasker mig alligevel lidt, at de afsnit jeg aldrig har set kan tælles på en hånd. De fleste af afsnittene kan jeg endda udenad. Så jeg må åbenbart have set en masse afsnit på 3+ i tidernes morgen.
Jeg går ud fra, han var blevet slået ned. Jeg passerede en gruppe, der stod omkring den bevidstløse mand, idet en betjent antaster mig, og beder om mine oplysninger. Jeg giver dem til ham (da man jo tvunget til det), og spørger hvorfor. Han svarer ikke, og går sin vej. Derfor er jeg meget forbløffet og forarget over at få denne bøde, hvori aktindsigten ej heller er redegjort for. Fellaheen kalder det Kafkaske tilstande, måske med et glimt i øjet, men det er øjensynligt ikke langt fra sandheden.
Jeg håber I har ret i, at det ikke kommer på den officielle straffeattest. Egentlig bør jeg gå i retten med denne uretfærdige situation, deres korrupte enheder har stillet mig i.
Jeg håber I har ret i, at det ikke kommer på den officielle straffeattest. Egentlig bør jeg gå i retten med denne uretfærdige situation, deres korrupte enheder har stillet mig i.
Kan du ikke starte med at ringe og spørge hvad det går ud på? De må vel have en eller anden form for dokumentation.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Filmprogrammet på den 12-timers flyvetur, jeg skal på fra i morgen tidlig.
4/6
Den står på Adjustment Bureau, Unknown og Hall Pass. Det er en tilpas blanding af dum komedie til, når jeg halvvejs sover, og lidt middelmådig thriller til når jeg alligevel er vågen i flysædet.
#10241 lagoni 14 år siden
Tror mere TV2 følger hvad resten af samfundet siger. Jeg har været arbejdsløs et godt stykke tid og alle instanser (det er en del) jeg kommer i kontakt med i den forbindelse, kalder mig enten ledig eller arbejdssøgende, aldrig arbejdsløs. Et svagt forsøg på at skabe optimisme nok...
#10242 Bruce 14 år siden
Ach so. Men ... alle er enige om Alien og så vil to se Aliens, mens to af os helst vil være fri, men man må jo gå på kompromis. Anyway, men så skal der grilles, drikkes, smoothies. Og søndag kommer lillepigen, i 16 dage og så er der ferie.
10/6
#10243 davenport 14 år siden
#10244 Slettet Bruger [183270890] 14 år siden
Så jeg må åbenbart have set en masse afsnit på 3+ i tidernes morgen.
#10245 Antlion 14 år siden
Jeg går ud fra, han var blevet slået ned. Jeg passerede en gruppe, der stod omkring den bevidstløse mand, idet en betjent antaster mig, og beder om mine oplysninger. Jeg giver dem til ham (da man jo tvunget til det), og spørger hvorfor. Han svarer ikke, og går sin vej. Derfor er jeg meget forbløffet og forarget over at få denne bøde, hvori aktindsigten ej heller er redegjort for. Fellaheen kalder det Kafkaske tilstande, måske med et glimt i øjet, men det er øjensynligt ikke langt fra sandheden.
#10246 gi-jones 14 år siden
#10247 davenport 14 år siden
#10248 Antlion 14 år siden
#10249 mr gaijin 14 år siden
4/6
Den står på Adjustment Bureau, Unknown og Hall Pass. Det er en tilpas blanding af dum komedie til, når jeg halvvejs sover, og lidt middelmådig thriller til når jeg alligevel er vågen i flysædet.
#10250 misuma 14 år siden