#10260: Har det lidt sådan... nu har vi set den karakter. Bare fordi han er for Spider-man hvad Jokeren er for Batman, en hovednemesis eller whatever, så behøver han jo ikke være den eneste skurk vi får lov at opleve. Ville hellere se et nyt forsøg på Venom eller Carnage.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Jeg forstår stadig ikke helt hvem målgruppen af - for langt de fleste kan stadig huske Raimi's film. Selv om traileren ser udemærket ud, får jeg bare ikke lyst til at se den, for jeg har jo "lige" set Spiderman
#10260: Har det lidt sådan... nu har vi set den karakter. Bare fordi han er for Spider-man hvad Jokeren er for Batman, en hovednemesis eller whatever, så behøver han jo ikke være den eneste skurk vi får lov at opleve. Ville hellere se et nyt forsøg på Venom eller Carnage.
Jeg er helt enig :) Venom og Carnage sagaen fordelt på 3 film er jeg helt med på.
misuma (10263) skrev:
Hvorfor tror I at Green Goblin er med? Er fokus ikke mere på Lizard? Det var ihvertfald mit indtryk...eller måske snare ønske?
Jeg ved det ærlig talt ikke. Denne film har ingen begejstring vækket hos mig, og jeg har derfor heller ikke fulgt synderligt meget med i udviklingen af den... Men denne teaser ændrede det måske lidt :) Det skal også siges jeg ikke er videre fan af hverken Spidey 1 eller 3. Spidey 2 syntes jeg dog derimod var fremragende :)
#10263: Jeg ville bare give udtryk for en frygt for at Green Goblin igen skal være centrum, fordi det er Spider-mans nemesis. Det er lidt ligesom Jokeren og Batman, alle versioner skal lave deres egen version. Og det er fint med Jokeren, fordi der igen og igen kommer spændende præstationer ud af det, men Green Goblin har aldrig været min favoritkarakter fra Spider-man universet, og selvom Willem Dafoe havde stor fornøjelse ud af at spille karakteren (tilsyneladende) var heller ikke Raimis film med til at gøre karakteren voldsomt meget mere interessant.
Lizard kunne være langt mere spændende! Hvis ikke han druknes i CGI.
Note: Jeg har kun set 1. og 3. film i Raimis trilogi.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#10266: Har jeg godt hørt mange siger, men har bare tabt meget for de film efter at jeg så den elendige 3. film. Jeg har simpelthen ikke rigtig haft lysten til at se 2eren efter den.
#10261 Collateral 14 år siden
#10262 tiany 14 år siden
Jeg forstår stadig ikke helt hvem målgruppen af - for langt de fleste kan stadig huske Raimi's film. Selv om traileren ser udemærket ud, får jeg bare ikke lyst til at se den, for jeg har jo "lige" set Spiderman
#10263 misuma 14 år siden
#10264 PredatorX 14 år siden
Jeg er helt enig :) Venom og Carnage sagaen fordelt på 3 film er jeg helt med på.
Jeg ved det ærlig talt ikke. Denne film har ingen begejstring vækket hos mig, og jeg har derfor heller ikke fulgt synderligt meget med i udviklingen af den... Men denne teaser ændrede det måske lidt :) Det skal også siges jeg ikke er videre fan af hverken Spidey 1 eller 3. Spidey 2 syntes jeg dog derimod var fremragende :)
#10265 Collateral 14 år siden
Lizard kunne være langt mere spændende! Hvis ikke han druknes i CGI.
Note: Jeg har kun set 1. og 3. film i Raimis trilogi.
#10266 misuma 14 år siden
Men 2'eren er jo bedst, gah ;) Not even kidding.
Green Goblin i Raimi's version er en vederstyggelighed. Iført et "soldater"kostume med maske som udelukker ansigtsudtryk fra selveste Dafoe....buuhu.
#10267 Collateral 14 år siden
#10268 misuma 14 år siden
#10269 Collateral 14 år siden
#10270 Skeloboy 14 år siden