Filmprogrammet på den 12-timers flyvetur, jeg skal på fra i morgen tidlig.
4/6
Den står på Adjustment Bureau, Unknown og Hall Pass. Det er en tilpas blanding af dum komedie til, når jeg halvvejs sover, og lidt middelmådig thriller til når jeg alligevel er vågen i flysædet.
Iceland Airways? Lyder som det samme program, jeg kunne vælge mellem, da jeg fløj til NYC for et par uger siden...
En iskold stout efter en rigtig lortedag på arbejde 6/6 Nu glæder jeg mig til min familie kommer hjem og skaber lidt liv i huset. (Gad vide hvad vi skal have. Frankfurtere og ristet brød var i Oberstens øjne for "bistandsagtigt". (Hun har aldrig været ungkarl. Det er jo gourmetmad...))
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Dette førstehåndsindtryk bekræfter det, som jeg havde regnet med - nemlig at "mørk og dyster"-fænomenet virker påklistret, når det også skal hældes ud over Spider-Man. ... Og ja og jo ... det ER kun et førstehåndsindtryk.
Filmprogrammet på den 12-timers flyvetur, jeg skal på fra i morgen tidlig.
4/6
Den står på Adjustment Bureau, Unknown og Hall Pass. Det er en tilpas blanding af dum komedie til, når jeg halvvejs sover, og lidt middelmådig thriller til når jeg alligevel er vågen i flysædet.
#10254: Spider-man var min barndomshelt, og jeg synes aldrig rigtig Raimis film viste karakteren respekt (særligt ikke med den forfærdelige afslutning.) Jeg havde frygtet denne nye film meget, fordi den skulle omhandle hans "teenage angst", men teaseren ser ret spændende ud må jeg indrømme. Selvom jeg er lidt træt af IGEN at skulle igennem etableringen af karakteren, særligt hvis det resulterer i endnu en film med Green Goblin som hovedskurken.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Jeg synes fandeme det ser fedt ud! Point of View shottet set jo sindssygt svedigt ud. Nu glæder jeg mig pludselig :) Måske kan de alligevel få noget fedt ud af det. Men som Collateral siger, så kunne jeg også sagtens undvære Green Goblin.
#10251 JannikAnd 14 år siden
#10252 davenport 14 år siden
Nu glæder jeg mig til min familie kommer hjem og skaber lidt liv i huset.
(Gad vide hvad vi skal have. Frankfurtere og ristet brød var i Oberstens øjne for "bistandsagtigt". (Hun har aldrig været ungkarl. Det er jo gourmetmad...))
#10253 Slettet Bruger [183270890] 14 år siden
Det er så fedt når han laver disse ting.
#10254 IK 14 år siden
5/6
#10255 Collateral 14 år siden
#10256 BN 14 år siden
Dette førstehåndsindtryk bekræfter det, som jeg havde regnet med - nemlig at "mørk og dyster"-fænomenet virker påklistret, når det også skal hældes ud over Spider-Man. ... Og ja og jo ... det ER kun et førstehåndsindtryk.
2/6
#10257 PredatorX 14 år siden
Held og lykke med Hall Pass haha :D
#10258 misuma 14 år siden
Skulle lige til at poste teaseren. Jeg prøver stadigvæk at finde ud af om tommelfingeren skal vende op eller ned.
#10259 Collateral 14 år siden
#10260 PredatorX 14 år siden