Gravatar

#10281 Bruce 14 år siden

#10279 Den forstod jeg så ikke helt :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#10282 Bobby Singer 14 år siden

IK (10254) skrev:
Teaser til 'The Amazing Spiderman'.

5/6

Jeg skal da lige love for at de sidste 20-30 sekunder mindede mig utrolig meget om Mirrors Edge spillet. :)
Idjit
Gravatar

#10283 Collateral 14 år siden

SAMCRO (10282) skrev:
IK (10254) skrev:
Teaser til 'The Amazing Spiderman'.

5/6

Jeg skal da lige love for at de sidste 20-30 sekunder mindede mig utrolig meget om Mirrors Edge spillet. :)

I can see why! Selvom jeg ikke tænkte på det da jeg så den.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10284 Bruce 14 år siden

#10282 Nøjagtig. Der er ikke noget som computerspils grafik i god kvalitet!
Gravatar

#10285 Collateral 14 år siden

At jeg igen ender aftenen med at sidde med fingeren på f5 og stirre på filmz forum. Jeg må til at stramme op. 3/6
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10286 Ericmase 14 år siden

Så er "The Amazing Spider-Man" traileren fremme: 5/6

The Movie Nerd is here...
Gravatar

#10287 Bruce 14 år siden

PS3 eller X-Box?
Gravatar

#10288 Kruse 14 år siden

Bruce (10284) skrev:
#10282 Nøjagtig. Der er ikke noget som computerspils grafik i god kvalitet!

Det er også det eneste negative ved teaseren efter min mening. Konceptet ved et point-of-view shot synes jeg er ganske interessant, men det ser i sidste ende bare alt for kunstigt ud.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#10289 Bruce 14 år siden

Well, lad blot den sure mand erkende, at jeg er dødtræt af konceptet, som nu skal ud i 3. runde.

Jeg kan se nogen ultimativ fornøjelse i at få genfortalt den samme historie, med nogle andre skuespillere og blot et mere up to date lydspor og især ikke, når der ikke er noget essentielt periodeskift, som kan levere nytænkning. 10 år og et reboot og der har endda været to film "ind imellem". Nytænkning består i et par lidt mere cool hovedrolle indehavere, en mere "dyster" tilgang til nøjagtig det samme og lidt musik som kan incitere det "dystre". Reflektion af tidens bio succes'er, hvad virker ... og vi går alle i march takt samme vej.

Og derudover så gaber jeg altså kæberne af led, når special effects ikke er andet end computerspilsgrafik. Check bygningerne. Allerede indenfor de første sekunder fremstår det klart som poleret grafik.

Nej, jeg bliver ALDRIG den store fan af det som efterhånden ligner anti stunts film. Jeg savner John McClane umådeligt, hver gang jeg ser sådan noget.
Gravatar

#10290 BN 14 år siden

Bruce (10289) skrev:
Jeg savner John McClane umådeligt, hver gang jeg ser sådan noget.

"Now I have a web shooter. Ho ho ho!"
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: