Gravatar

#10291 Kruse 14 år siden

#10289: Jeg kan sagtens følge din kritik af konceptet "Reboot", især når det er så kort tid efter den forrige film. Men det positive for mig, er at jeg ikke brød mig om den forrige inkarnation af Spider-Man, så nu har de chancen for at gøre det "rigtigt", og så bliver det med massere af talent både foran og bag kameraet.

Med hensyn til CGI og special effects, så er jeg helt enig! I de rette mængder kan jeg sagtens se det gode i computergrafik og især når det bliver brugt ordentligt. Men det må for guds skyld ikke tage fuldstændigt over for god gammeldags stuntarbejde.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#10292 Bruce 14 år siden

Købte ind i Kvickly idag. For første gang i lang tid, ingen rullator vogn. Kurv fyldt op til randen. Ingen smerter overhovedet, bare en dejlig følelse af at "være normal". 3 x 8 minutter roning, 5500 meter. 225 mavebøjninger og 4 x 4 armhævninger i ribbe. Den gamle mand kan se lyset igen og øjnene er fastfrosset på skiferie 2013! Investeret i en vild blender og skal nu igang med at smide chips vaner overbord og udskifte med smoothies og juicer.

Bedst af alt. Ferie med lillepigen 16 dage fra søndag, hvor vi skal lave en masse af det vi/jeg har forsømt igennem nogle år!

6/6

PS: Irish coffee, øl og mørk rum går ingen steder! Formentlig vil dette forbrug stige! Men formentlig vil BD indkøb blive sat 1/3 ned fremover.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#10293 Åkepool 14 år siden

Ericmase (10286) skrev:
Så er "The Amazing Spider-Man" traileren fremme: 5/6

Det var den også i #10254 ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#10294 Antlion 14 år siden

#10292:

225 mavebøjninger og kun 16 pull-ups?
Gravatar

#10295 Bruce 14 år siden

#10294 Man skal jo starte et sted :) Når man absolut intet har lavet i 2 år, så er det "stort". Men nu kommer det jo også an på, hvordan man udfører pull-ups'ne :) Hmm jeg kan så se det hedder chin ups underhand :)
Gravatar

#10296 Ericmase 14 år siden

Åkepool (10293) skrev:
Det var den også i #10254 ;)

Oh! Snap! Så det ikke :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#10297 Antlion 14 år siden

Jeg mente, at det lød som sindssygt mange mavebøjninger i forhold til de få pull-ups (eller chin-ups). Ryggen belastes vel mest ved mavebøjninger af disse 2 øvelser, gør den ikke? Ikke at de nødvendigvis er sammenlignelige (pull-ups er sgu hårdt - specielt med vægt), men forskellen i antal var bare ekstrem, synes jeg. :)
Gravatar

#10298 Bruce 14 år siden

#10297 Jeg havde aldrig taget pull/chin ups før sidste år. Det var den sidste øvelse, jeg kunne lave uden for mange rygsmerter, så det har været en hel ny slags træning for mig at vænne mig til. Mavebøjninger har altid været en foretrukken favorti og i "gamle dage" var det 800 om dagen. Men jeg er tilfreds med blot at kunne bevæge mig frit igen. Hopla, vi lever :)
Gravatar

#10299 MMB 14 år siden

OS X Lion 7/10

Det fungerer rigtig godt, men det er ikke verdens støreste opgradering mildest talt...
Gravatar

#10300 MOVIE1000 14 år siden

Min dyne 5/6
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: