#10409 - hehe, nu tror jeg ikke lige, jeg vil til at bedømme alle hendes numre enkeltvis...:)
10/10 var måske for højt, men hvad de to første cd'er trækker ned(er klart mere til Homogenic og frem), trækker hendes være måde op...9/10 er bedre...et par highligts:
Følgende numre skal have 10/10 [url= fra Volta[/url] [url= Flame of Desire fra Volta[/url] [url= Indepence fra Volta[/url]
De 4 første numre fra Homogenic, [url=
Og Vespertine ligger på 9/10, mens Medulla ligger på 9/10 også....selvom sidstnævnte ikke har de bedste sange, så scores der meget høje point for innovation og vovemod!
Læg dertil de instrumenter hun har opfundet...og hendes kraftfulde vokal! og hendes præstation i Dancer In The Dark!!!!
Hehe, det blev lige et længere Björk-rant, men hun er bestemt også en af mine absolut favoritkunstnere - hun er sgu nok i top5...
#10414 - Homogenic og Vespertine er geniale...Volta kunne jeg ikke lide til at starte med, men er ret vild med den. Dog er sjovt de nok numre, hvor Timbaland er med, de svageste...men som sagt, så er der 3 af hendes bedste sange på den.
Björk - Vespertine, 10/10 Björk - Homogenic, 10/10 Björk - Volta, 9/10, men halvdelen af albummet er til 10/10 Björk - Selmasongs, 9/10 Björk - Medulla, 9/10 Björk - Post, 7/10 Björk - Debut, 7/10
Ligesom dig, så er jeg også vild med Medulla, og den måde hun bruger instrumenter og vokallyde på albummet. Så selv om sangene ikke alle er de stærkeste, så fremstår albummet som helhed super godt.
Dog synes jeg hun gik helt skævt med "Drawing Restraint 9 "-soundtracket. Nu har jeg ikke set filmen, men jeg forstår overhovedet ikke soundtracket, der blev ALT for eksperimentelt til min smag.
#10416 - har ikke hørt andet end det, jeg bedømte. Jeg har absolut heller ikke hørt Post og Debut så meget som f.eks. Homogenic og Volta.
Men har lige hørt Debut lidt mere i dag, og tror den skal ned på 6/10...alt for disko-agtig, og hun synger ikke nær så godt som senere. Post lider lidt under det samme, men dog med flere numre med den stil, jeg godt kan lide.
Dog synes jeg hun gik helt skævt med "Drawing Restraint 9 "-soundtracket. Nu har jeg ikke set filmen, men jeg forstår overhovedet ikke soundtracket, der blev ALT for eksperimentelt til min smag.
Jeg har ikke lyttet til hele albummet (kun hørt brudstykker af det), men "Storm" er et fantastisk nummer. :)
Undertegnede har fået tilsendt en bøde på 3000 kroner. Jeg har hverken fået udleveret en bødetilkendegivelse eller akttinsigt, og aner derfor ikke, hvorfor jeg har modtaget bøden. En betjent bad om mine oplysninger forleden, da jeg passerende en mand, der lå ned, og nu har jeg fået denne bøde. Fascister!
De har endnu ikke svaret på mit brev. Jeg burde have sendt et anbefalet brev, da de garanteret hævder, at de ikke modtaget et brev. Korrupte svin!
#10411 Skeloboy 14 år siden
10/10 var måske for højt, men hvad de to første cd'er trækker ned(er klart mere til Homogenic og frem), trækker hendes være måde op...9/10 er bedre...et par highligts:
Følgende numre skal have 10/10
[url= fra Volta[/url]
[url= Flame of Desire fra Volta[/url]
[url= Indepence fra Volta[/url]
De 4 første numre fra Homogenic, [url=
Og Vespertine ligger på 9/10, mens Medulla ligger på 9/10 også....selvom sidstnævnte ikke har de bedste sange, så scores der meget høje point for innovation og vovemod!
Læg dertil de instrumenter hun har opfundet...og hendes kraftfulde vokal! og hendes præstation i Dancer In The Dark!!!!
Hehe, det blev lige et længere Björk-rant, men hun er bestemt også en af mine absolut favoritkunstnere - hun er sgu nok i top5...
#10412 HelmerJ 14 år siden
#10413 Bruce 14 år siden
6/6
Herlig drøm!
#10414 Highland Park 14 år siden
#10415 Skeloboy 14 år siden
Björk - Vespertine, 10/10
Björk - Homogenic, 10/10
Björk - Volta, 9/10, men halvdelen af albummet er til 10/10
Björk - Selmasongs, 9/10
Björk - Medulla, 9/10
Björk - Post, 7/10
Björk - Debut, 7/10
#10416 Herrguth 14 år siden
Skeloboy, hvorfor synes du mindre godt om Post og Debut? (selv om 7/10 nu er en rigtig god karakter)
Jeg ville selv vurdere dem sådan:
Debut - 9/10
Post - 10/10
Homogenic - 10/10
Vespertine - 9/10
Selmasongs - 10/10
Medulla - 9/10
Volta - 8/10
Ligesom dig, så er jeg også vild med Medulla, og den måde hun bruger instrumenter og vokallyde på albummet. Så selv om sangene ikke alle er de stærkeste, så fremstår albummet som helhed super godt.
#10417 Skeloboy 14 år siden
Men har lige hørt Debut lidt mere i dag, og tror den skal ned på 6/10...alt for disko-agtig, og hun synger ikke nær så godt som senere. Post lider lidt under det samme, men dog med flere numre med den stil, jeg godt kan lide.
#10418 Highland Park 14 år siden
#10419 BN 14 år siden
Nah, okay ... jeg opjusterer til 4-5/10, for jeg faldt lige over denne her:
Björk - All Is Full of Love (i denne version: ... ikke de andre remixede udgaver)
Karakter: 7/10
#10420 Antlion 14 år siden
De har endnu ikke svaret på mit brev. Jeg burde have sendt et anbefalet brev, da de garanteret hævder, at de ikke modtaget et brev. Korrupte svin!