Gravatar

#2081 Twister 15 år siden

MOVIE1000 (2079) skrev:
#2077 jeg er 100% enig med historierne
mener jeg er nået til kapitel 6-8, jeg er ihvertfald nået til orccampaign igen, der hvor man samarbejder med en anden orc hvor der er en masse humens rundt om ens bas

så må du endelig ikke køre fast nu. Du når snart til de virkelig gode punkter i historien :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#2082 MOVIE1000 15 år siden

#2081 er der langt endnu før jeg har gennemført det? jeg synes lige den quest var så kedelig og langtrukket jeg har spille den en gang og jeg døde da man ikke kan samarbejde med sin computer orc der hele tiden vil i krig med sin lille hær på 2 personer
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2083 dyg 15 år siden

Firma-tegnet sundhedsforsikring 6/6!

Efter en lille snak med min sundhedsforsikring har jeg fået en tid på tirsdag frem for at skulle vente i 3 måneder på en undersøgelse! Det er jeg egentligt ret tilfreds med :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#2084 Twister 15 år siden

Der er et stykke endnu før du har gennemført spillet. Har du gennemført Undead campaign? Ellers mangler du ihvertfald Nightelf campaign (den sidste bane i den kampagne er fuldstændig EPIC, den skal simpelthen bare prøves). Sidste Bane i ORc kampagnen er også rigtig rigtig god. Keep going. Ved godt de første baner i Orc kampagnen godt kan være lidt trættende, men efter det er det rent guf resten af vejen ;)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#2085 MOVIE1000 15 år siden

#2084 tror du har misforstået mig, altså først var der orc, så kom humen, så undead og nu orc igen hvor orcene lige har hjulpet de dersens kohoveder har glemt hvad de hedder
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2086 filmz-Martychris 15 år siden

Randers regnskov 6/6...
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#2087 Twister 15 år siden

så mangler du stadig night elf kampagnen. den har den fedeste afslutningsbane ever!!
Gravatar

#2088 Batsy 15 år siden

guns n roses 6/6 de er fantastiske !!!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#2089 Collateral 15 år siden

#2088: HELL YEAH!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#2090 filmz-Martychris 15 år siden

Filmz uskrevne regler 2/6
"You can call me Dennis!"

Skriv ny kommentar: