Gisp. Er det almindelige crunches, eller hele vejen til knæene?
Angående chin-ups, så er du enten et meget let menneske, eller også er det, med din pause in mente, ganske godt gået. Chin-ups er en led øvelse, synes jeg, men derfor desto mere tilfredsstillende at mærke effekten af. Reverse finder jeg dog ikke så belastende som regulære chin-ups.
Jeg kan snildt tage 3x30 chin-ups, hvis der ikke er vægt på. 225 mavebøjninger vil jeg derimod aldrig komme i nærheden af. Mærkeligt...
Jeg vejer 80 kg, og er hverken i god eller dårlig form. Den gode ønsker jeg naturligvis at bestræbe igen, men det er altså en ret så tidskrævende interesse.
Jeg vejer 80 kg, og er hverken i god eller dårlig form. Den gode ønsker jeg naturligvis at bestræbe igen, men det er altså en ret så tidskrævende interesse.
Håber jeg fandme ikke! Jeg skal løbe marathon om to måneder og kan pt. end ikke løbe 200 m uden pause...
#10451 Almindelige! Jeg er dog stoppet med chin ups. Jeg bryder mig simpelthen ikke om den udvikling overkroppen tog. Har en tendens til stor brystkasse og det blev simpelthen for grimt, selv efter kort tid. Så nu holder jeg mig alene til roning og forbrænding, samt mavebøjninger.
#10453 Hvis du gennemfører, så må jeg kokkerere en middag til dig og jenten din :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
#10455 Jeg synes det er helt vildt! Hvis jeg havde 2 måneder og startede fra scratch, ville jeg kunne træne mig op til 10-12 km. Alt derudover ville være på vilje og der ville jeg nok allerede begynde at gå efter 16-18 km. Men det kan man jo også :)
Og hvad med kæresten? Hun kendte ingen som kendte nogen, som var ofre i Oslo?
Jeg kan snildt tage 3x30 chin-ups, hvis der ikke er vægt på. 225 mavebøjninger vil jeg derimod aldrig komme i nærheden af. Mærkeligt...
...Taler vi begge om [url= Ja, meget tidskrævende (også a pro pos uddannelsestråden)
#10454 Men Chin-ups er jo en ryg-øvelse...? Når du nu tager dem reverse, følger biceps også godt med, men brystkassen? Er roning ikke ret godt til både muskelopbygning og og forbrænding (og kondition)? Hvordan går roning ellers i spænd med vægttræning(, for jeg har nemlig varmet op med roning nogle gange, men jeg er bange for jeg bliver for træt i overkroppen til vægtene)?
Angående mavebøjningerne lyder det noget mere rimeligt for mig nu, selvom jeg stadig synes det er ret godt gået. Ved ikke helt hvad jeg selv ligger på, men jeg plejer også at bruge en motionsbold, hvilket jeg synes gør mig hurtigere mør.
#10457 Ok, så er han en hård mand :) Men godt I var forskånet for forfærdeligheden!
#10458 Jeg hiver mig nok op i en vinkel, hvor brystkassen peger en smule opad. Der skal ikke så meget til, førend der sker udvikling der.
Jeg har ikke brugt roning ifbm. vægttræning. Jeg vil tro, man bliver en del træt, med mindre man kan have 10-15 minutters pause imellem. Bruger også selv motionsbold, så benene danner en 90 graders vinkel mht. maven.
#10451 Muldgraver 14 år siden
Gisp. Er det almindelige crunches, eller hele vejen til knæene?
Angående chin-ups, så er du enten et meget let menneske, eller også er det, med din pause in mente, ganske godt gået. Chin-ups er en led øvelse, synes jeg, men derfor desto mere tilfredsstillende at mærke effekten af. Reverse finder jeg dog ikke så belastende som regulære chin-ups.
Fedt du er kommet i gang med træningen igen.
#10452 Antlion 14 år siden
#10453 JannikAnd 14 år siden
#10454 Bruce 14 år siden
#10453 Hvis du gennemfører, så må jeg kokkerere en middag til dig og jenten din :)
#10455 JannikAnd 14 år siden
#10456 Bruce 14 år siden
Og hvad med kæresten? Hun kendte ingen som kendte nogen, som var ofre i Oslo?
#10457 JannikAnd 14 år siden
Jeg har flere bekendte i Oslo-området end Veronica. Men heldigvis har vi ingen venner, der var impliceret i hændelserne.
#10458 Muldgraver 14 år siden
...Taler vi begge om [url=
Ja, meget tidskrævende (også a pro pos uddannelsestråden)
Men Chin-ups er jo en ryg-øvelse...? Når du nu tager dem reverse, følger biceps også godt med, men brystkassen? Er roning ikke ret godt til både muskelopbygning og og forbrænding (og kondition)? Hvordan går roning ellers i spænd med vægttræning(, for jeg har nemlig varmet op med roning nogle gange, men jeg er bange for jeg bliver for træt i overkroppen til vægtene)?
Angående mavebøjningerne lyder det noget mere rimeligt for mig nu, selvom jeg stadig synes det er ret godt gået. Ved ikke helt hvad jeg selv ligger på, men jeg plejer også at bruge en motionsbold, hvilket jeg synes gør mig hurtigere mør.
#10459 Bruce 14 år siden
#10458 Jeg hiver mig nok op i en vinkel, hvor brystkassen peger en smule opad. Der skal ikke så meget til, førend der sker udvikling der.
Jeg har ikke brugt roning ifbm. vægttræning. Jeg vil tro, man bliver en del træt, med mindre man kan have 10-15 minutters pause imellem. Bruger også selv motionsbold, så benene danner en 90 graders vinkel mht. maven.
#10460 Muldgraver 14 år siden
Spøjst nok :) Og kudos angående maven. Jeg tror desuden jeg fortsætter med løb eller crosstrainer som opvarmning så, tak for input.