Gravatar

#10441 Slettet Bruger [183270890] 14 år siden

Trailer til "The Ides of March" instrueret af George Clooney: http://www.hollywoodreporter.com/news/ides-march-g...
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#10442 elwood 14 år siden

Damm et cast!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#10443 Wangsgaard 14 år siden

x 2

Jeg er helt vild med Clooneys film (lige pånær den forrige som jeg ikke har set) og glæder mig meget til denne!
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#10444 Kruse 14 år siden

Tjaa, jeg ved ikke helt hvor jeg skal skrive det henne, så jeg skriver det bare her.

På min ferie i Pisa fik jeg langt om længe læst en bog, som jeg har haft liggende i alt for lang tid uden at have få læst. Bogen hedder "Den Sidste Gentleman" og er skrevet af en eller anden forfatter ved navn Ruben Greis(nogen der har hørt om ham?). Bogen er meget velskrevet og byder på mange herlige beskrivelser af Københavns bagside og dens skæve eksistenser, med alt fra ludere til voldelige rocker-lignende pushere. Udover det, så er den også proppet med referencer til film og musik, samt et sprudlende ungdommeligt sprog, som nok skal kunne få nogle gamle nisser til at hoppe fra. Og det er synd for dem, da "Den Sidste Gentleman" er en hurtigt læst, men også underholdende og spændende bog, som man ikke bør snyde sig selv for.

Ham Ruben Greis er en man skal holde øje med. Han kunne godt gå en stor forfatterkarriere i møde :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#10446 wimmie 14 år siden

Bah! Snart fjerner de også alle action- og gyserfilm... og mon ikke også manden måske har læst en krimiroman, eller måske leget med actionfigurer...og måske endda drukket mælk og spist spegepølse - lad os fjerne alt det fra hylderne også!

*Suk*
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#10447 Bruce 14 år siden

#10445 Herre Jemini!!! Det er typisk som overreaktionerne og "den gode vilje" træder i kraft, ovenpå sådan en begivenhed. Så bliver der skudt med spredhagl mod alt, for at signalere "se, hvor vi gør noget ved problemerne" og det uden at vide en skid om problemerne og årsagerne dertil.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#10448 Bony 14 år siden

ARRRGGH!! Jeg kan simpelthen blive så fucking sur over sådan noget pis! Jeg må sige, at jeg selv røg på alt det der "Norsk flag, "silent support"" ære være jeres minde, men det her er da fuldstændig hjernedødt!? Der dør børn af sult i Afrika hver evig eneste dag, skal man så fjerne maden fra hylderne til ære og respekt for de berørte. "Våbenlignende" genstande, wtf. Det lyder som en vanvittig aprilsnar.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#10449 tiany 14 år siden

Bony (10448) skrev:
ARRRGGH!! Jeg kan simpelthen blive så fucking sur over sådan noget pis! Jeg må sige, at jeg selv røg på alt det der "Norsk flag, "silent support"" ære være jeres minde, men det her er da fuldstændig hjernedødt!? Der dør børn af sult i Afrika hver evig eneste dag, skal man så fjerne maden fra hylderne til ære og respekt for de berørte. "Våbenlignende" genstande, wtf. Det lyder som en vanvittig aprilsnar.

Jeg nåede grænsen da vi først skulle holde et minuts stilhed på arbejde den ene dag - fair nok, så er det ligesom markeret. Men at virksomheden + alle andre statsvirksomheder så skulle flage på halv dagen efter, så var min grænse ligesom nået.

Ja det dybt tragisk, men for hunden der sker altså også andet i verdenen.
Valar morghulis
Gravatar

#10450 MMB 14 år siden

Joe Pesci sagsøger filmfirma. Han blev bedt om at tage 13 kg på, hvilket han gjorde. Derefter blev han smidt ud af filmen, men fik kun 1/3 af, det der stod i hans kontrakt. Desuden havde filmfirmaet hele tiden planlagt kun at have ham med ombord for at promovere filmen, men aldrig for at have ham med i filmen.

http://www.independent.co.uk/news/people/news/you-...

0/6

Kick their ass, Pesci!

Skriv ny kommentar: