Gravatar

#1231 elwood 14 år siden

Hmm det må jeg lige få tjekket ud.

Var også flad af grin over hele fadæsen med Palin, og de manipulerede fotos pressen brugte, man tager sig til hovedet og tænke "det bare løgn, så dumme er der ingen der kan være"
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1232 Highland Park 14 år siden

#1231: Det er dette afsnit:
http://www.thedailyshow.com/full-episodes/256377/t...
Men man kan ikke se det... ;(

Drengen er i øvrigt min nye helt. 8)

Stewart havde forresten et par musikere på besøg: Jack's Mannequin. Det var fedt med lidt musik til en afveksling.

Ja, Palin har de godt nok haft meget sjov og ballade med. Og så er det ikke engang slut endnu. :D
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#1233 HonoDelLoce 14 år siden

At jeg har fået mit nye NAS opsat ordentligt, og det bare funker 6/6 !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1234 rockysds 14 år siden

#1232 Jo, man kan. Bare ikke hele afsnit af gangen. Man kan se alt indholdet i video-sektionen.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#1235 Highland Park 14 år siden

#1234: Tak rockysds. Jeg gav vist lidt for hurtigt op. ;)
Jeg har da også tidligere set nogle videoer på hjemmesiden og undrede mig derfor over, at det ikke kunne lade sig gøre.

Gammel og gak... gammel og gak...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#1236 Skeloboy 14 år siden

Har lige fundet ud af, at man i Odense som narkoman kan bytte sine brugte kanyler. 98-99% kommer tilbage igen, hvor i mod der på Vesterbro samles ca. 12.000 op om ugen(link)

6/6 for det tiltag, som forhåbentlig snart bliver kopieret i KBH(og andre storbyer)
Gravatar

#1237 filmz-jonasgr 14 år siden

Apropos narkomaner. Så læste jeg lige hos tandlægen, at en forretning som udadtil er en smykkeforretning, i virkeligheden er en narkobule. Nu skal politiet så undersøge om der "blot" bliver røget der eller om der også foregår salg.

Tandlæge i dag 8/10

Intet der skulle laves og så er der et halvt år igen til man skal ind igen.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#1238 Highland Park 14 år siden

jonasgr (1237) skrev:
Tandlæge i dag 8/10

Intet der skulle laves...

Det lyder nu ikke som en rigtig tandlæge. :P

Bedøvede de dig alligevel? Lugter dit tøj af røg?



Det får mig til at tænke på det Seinfeld-afsnit, hvor der foregår lumre ting hos tandlægen. :D
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#1239 Skeloboy 14 år siden

Tim Whatley - Dentist to the Stars \m/
Gravatar

#1240 filmz-jonasgr 14 år siden

#1238 Jeg er træt, hehe :) Det jeg mente var, at det blot var en regelmæssig kontrol og så en tandresning. Der var ingen huller og tænderne så gode ud.

Men det er du jo nok også klar over :) Der sket ingen lumre ting.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: