#1222 Mange mennesker med en tyk mave ville misunde dig! :)
Stress: 0/6 - fordi det ikke er den dér positive form for stress, der holder én på tæerne til at motivere sit bedste, men derimod den negative slags, der bare slår én ihjel langsomt ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#1229: Ja, men han holder vist fri i denne uge. :/ Sidste program var ellers skidesjovt - det kan anbefales. :D Stewart iført lyserød boa, solbriller og stok danser rundt om en wrestler, som lover øretæver til folk, der mobber en dreng.
#1221 evermind 14 år siden
Jeg tænkte her på de med udtalt katteallergi ... Og hvorfor fanden er det, man altid kender så mange af dem, når man har kat?? :S
Kids? ;)
#1222 Batsy 14 år siden
#1223 danschier.dk 14 år siden
At ens skrivebord var overdækket med glas da man kom på arbejde, efter en knust rode i nat 2/6
(lidt positivt, da jeg endelig har fået ryddet op på skrivebordet og der ike er blevet stjålet noget)
#1224 Batsy 14 år siden
#1225 evermind 14 år siden
Stress: 0/6 - fordi det ikke er den dér positive form for stress, der holder én på tæerne til at motivere sit bedste, men derimod den negative slags, der bare slår én ihjel langsomt ...
#1226 Batsy 14 år siden
#1227 PredatorX 14 år siden
1/6
"They could have been terrorists, they could have murderes".
De kunne også bare have været et ligegyldigt amerikansk ægtepar. Måske få de en dødsdom som straf? Det ville da være rimeligt.
#1228 Batsy 14 år siden
#1229 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1230 Highland Park 14 år siden
Sidste program var ellers skidesjovt - det kan anbefales. :D
Stewart iført lyserød boa, solbriller og stok danser rundt om en wrestler, som lover øretæver til folk, der mobber en dreng.