Jamen er det så ikke blot at koble højttalerne ind i den satan (receiver/forstærker) i midten de er skabt til og så smide HDMI kablet fra din afspiller til receiveren?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Nu kan det godt være at jeg sprøger meget dumt, men hvis hdmi kablet er mellem afspiller til receiver, hvad så med afspiller til tv?
For jeg har selv overvejet mange gange om jeg skal købe en bluray afspiller men har et lignede system med en dvd/cd afspiller og så direkte tilkobling til højtalerne. Hvordan hvis jeg kobler en blueray afspiller til mit tv hvordan jeg så får lyden ud gennem mit gamle anlæg og ud til højtalerne?
#1394 Ok, det lyder som et proprietært system, hvor dvdafspiller og højttalere er "bundet" til hinanden. Jeg ved ikke om man kan få nogle konvertere/adaptere. Gå ned i en Sony store og snak med dem, det tror jeg er det letteste :)
Blu-ray afspiller -> HDMI -> Receiver -> Højttalerkabler -> Højttaler
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg rendte ind i det samme.. Jeg havde sådan et Samsung system, med integreret DVD, FM-radio og receiver.. Da jeg ville have ny forstærker, måtte jeg også punge ud for nye højttalere..
But trust me, det er det hele værd.. Mmmmmmhmmmmmmm, DTS-HD Master ......
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#1391 MOVIE1000 14 år siden
#1392 filmz-Bruce 14 år siden
#1393 Wangsgaard 14 år siden
For jeg har selv overvejet mange gange om jeg skal købe en bluray afspiller men har et lignede system med en dvd/cd afspiller og så direkte tilkobling til højtalerne. Hvordan hvis jeg kobler en blueray afspiller til mit tv hvordan jeg så får lyden ud gennem mit gamle anlæg og ud til højtalerne?
#1394 MOVIE1000 14 år siden
#1395 MOVIE1000 14 år siden
#1396 filmz-Bruce 14 år siden
Blu-ray afspiller -> HDMI -> Receiver -> Højttalerkabler -> Højttaler
#1397 MOVIE1000 14 år siden
#1398 Wangsgaard 14 år siden
#1399 HonoDelLoce 14 år siden
But trust me, det er det hele værd.. Mmmmmmhmmmmmmm, DTS-HD Master ......
#1400 MOVIE1000 14 år siden