Men fladskærms-tv'et kan altså kun gå for langsomt, når du nu har afspilleren! :)
(Jeg beklager, hvis jeg misforstod dig, men man kan ikke formane for meget i dette tilfælde; det lød på dit svar ovenfor, som om du kun har hdmi-kablet og mangler et fladskærms-tv, og så er der ikke så meget fidus i blu-ray ...)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#1401 jeg er ikke sikker på at jeg forstod hva diu lige skrev der, men tror at du skrev at jeg hentydede til at jeg ikke havde nogen fladskærm? jeg har en fladskærm og det er en Sony 32" Barvia
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#1403: Hehe... det kan jeg ikke umiddelbart huske, men forhåbentlig er det stadig blandt de afsnit, DR mangler at vise. De er vist også begyndt at genudsende hele serien på DR2 i eftermiddagstimerne. :)
Bacon holder sig længe i stegt tilstand, men det er sjældent jeg har oplevet fænomenet i virkeligheden. Det er mest noget man læser om i ældre bøger og fra overleveringer fra oldtiden, hvor folk jo som bekendt havde mindre maver og hjerner. 2 timer som du rigtignok nævner, vil jeg dog sige er max tid, da man som udgangspunkt bør spise sit Bacon umiddelbart.
Beklager det sene svar, men jeg kan ikke længere modtage Filmz på arbejde, da det fryser mit system, af en eller anden grund, og jeg så skal genstarte. Det er noget af en udfordring at undvære, men det resulterer så i stedet, at jeg faktisk får noget fra hånden... O.o
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Det forgår 8 år senere hvor vi sluttede sidste Elizabeth og martin er belvet 8 år gammle og Susie Fortæller en Historie Om Saran(mand) der var den første konge der bekæmpede Morocks Tip tip tip osv slætining Dargon. Dargon vil have Surina Rent og mørkt alle ALLE! Gode væsner skal udryddes. Han planlægger et angreb som er ope på millioner af Trolde, Dværge minutature og andre skabninger. Dargon beskrives som Morrock dog midnre og mindre muskeløs men mere snedigere han kan kopire sig selv og lave maks 40 kopire af ham selv. Selfølelig Vi Saran ikke tilade det og han går igenmen en Lang vej for at finde en Medaljon Blod medajonen der kan gøre at Dargon ikke kan Kopire sig selv ved at sætte den på ham og Medaljonen kan ikke flyttes ikke en gang de stærkeste sværd kan kappe kæden over som den er sat fast på. Han drager ud på en Farefuld rejse sammen med Genaralen Wolfgang som i vores øjne en vareulf stor muskeløs venlig men TUFF guy der elsker eventyr. Der er også Tyren, Kron som er en kæmåe Minutaure med en 3,5 meters lang økse og 2 meter bredt økseskabt man skal ikke spøge med ham. Sargon en Rejsende som er Mennske og har sin bue og han trofaste Egeren Wilbur som snakker som røven går. de går igenmen farefulde moser med Mosefolket der elsker gæster elsker at rive dem i stykker og lege med dem i vandet. De skal også igenmen Dragonrerne nej det er ikke drager men Kæmpe Mæssige Bjørne som er hader alt undtagen deres egen race.
Håber i kan lide plottet skal dog have bedømmelser for Plottet om det er godt nok så er jeg i gang :D mindst 5 bruger skal gove 4-6 stjerner. Jo før jo bedere i bedømmer det.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#1401 evermind 14 år siden
(Jeg beklager, hvis jeg misforstod dig, men man kan ikke formane for meget i dette tilfælde; det lød på dit svar ovenfor, som om du kun har hdmi-kablet og mangler et fladskærms-tv, og så er der ikke så meget fidus i blu-ray ...)
#1402 Highland Park 14 år siden
#1403 HonoDelLoce 14 år siden
Der er også et afsnit af Seinfeld hvor Elaine bliver beskyldt for at bruge for mange udråbstegn.. Det er helt genialt ! :D
#1404 MOVIE1000 14 år siden
#1405 Highland Park 14 år siden
#1406 davenport 14 år siden
2 timer som du rigtignok nævner, vil jeg dog sige er max tid, da man som udgangspunkt bør spise sit Bacon umiddelbart.
Beklager det sene svar, men jeg kan ikke længere modtage Filmz på arbejde, da det fryser mit system, af en eller anden grund, og jeg så skal genstarte. Det er noget af en udfordring at undvære, men det resulterer så i stedet, at jeg faktisk får noget fra hånden... O.o
#1407 evermind 14 år siden
#1408 Batsy 14 år siden
Ikke skrevet i nu!
Plot
Det forgår 8 år senere hvor vi sluttede sidste Elizabeth og martin er belvet 8 år gammle og Susie Fortæller en Historie Om Saran(mand) der var den første konge der bekæmpede Morocks Tip tip tip osv slætining Dargon. Dargon vil have Surina Rent og mørkt alle ALLE! Gode væsner skal udryddes. Han planlægger et angreb som er ope på millioner af Trolde, Dværge minutature og andre skabninger. Dargon beskrives som Morrock dog midnre og mindre muskeløs men mere snedigere han kan kopire sig selv og lave maks 40 kopire af ham selv. Selfølelig Vi Saran ikke tilade det og han går igenmen en Lang vej for at finde en Medaljon Blod medajonen der kan gøre at Dargon ikke kan Kopire sig selv ved at sætte den på ham og Medaljonen kan ikke flyttes ikke en gang de stærkeste sværd kan kappe kæden over som den er sat fast på. Han drager ud på en Farefuld rejse sammen med Genaralen Wolfgang som i vores øjne en vareulf stor muskeløs venlig men TUFF guy der elsker eventyr. Der er også Tyren, Kron som er en kæmåe Minutaure med en 3,5 meters lang økse og 2 meter bredt økseskabt man skal ikke spøge med ham. Sargon en Rejsende som er Mennske og har sin bue og han trofaste Egeren Wilbur som snakker som røven går. de går igenmen farefulde moser med Mosefolket der elsker gæster elsker at rive dem i stykker og lege med dem i vandet. De skal også igenmen Dragonrerne nej det er ikke drager men Kæmpe Mæssige Bjørne som er hader alt undtagen deres egen race.
Håber i kan lide plottet skal dog have bedømmelser for Plottet om det er godt nok så er jeg i gang :D
mindst 5 bruger skal gove 4-6 stjerner. Jo før jo bedere i bedømmer det.
#1409 Lord Beef Jerky 14 år siden
#1410 Batsy 14 år siden