At jeg er hjemme igen fra London (3/6) - det er da dejligt at være hjemme men London er nu langt sjovere...og vores lejlighed var federe end vores hus ;p
London 5/6 - "kun" 5 da den er for dyr...
Eddie Izzards show 6/6 - han er uden tvivl tilbage i vanlig form :D
At jeg skal på arbejde om 1 time 0/6 :(
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
At jeg komme i virksomhedspraktik på Ryslinge Højskole 2/6...ville gerne, og der var en lille mulighed for en evt. projektansættelse...på den anden side, så er tanken om 1 time i bus hver vej ikke tiltalende...
hvilket leder mig frem til...bus, 1/6...hader at køre bus...
At Canal9 er begyndt at sende The Practice...total favorit-drama-serie...5/6..(den mangler lige den sidste, fordi det er kl. sent, og kommer til at gå udover min nattesøvn..:)
Jeg elsker The Practice og fulgte troeligt med i den da den kørte på tv2 for første gang. Det eneste der trak ned for mig var at den hen imod slutningen blev lidt for deprimerende og "tudefjæs" - her tænker jeg på hovedpersonernes private affærer og ikke retssagerne.
5/6
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#1458 - nu synes jeg faktisk, at Spader og Shatner trak den ned i sidste sæson. Det var tydeligt, de skulle lave en glidende overgang til Boston Legal, som jeg ikke bryder mig specielt meget om. Men ja, sæson 7 og 8 kan man godt undvære.
Jeg skal dog lige tilføje det her: NUUUI, hvor Keli Williams er sød:)
#1451 Åkepool 14 år siden
#1452 wimmie 14 år siden
London 5/6 - "kun" 5 da den er for dyr...
Eddie Izzards show 6/6 - han er uden tvivl tilbage i vanlig form :D
At jeg skal på arbejde om 1 time 0/6 :(
#1453 Skeloboy 14 år siden
hvilket leder mig frem til...bus, 1/6...hader at køre bus...
#1454 dyg 14 år siden
#1455 dyg 14 år siden
Arrested Development - 6/6!
#1456 Skeloboy 14 år siden
#1457 davenport 14 år siden
At jeg skal helt til Haderslev til kl. 13 til møde alligevel: 2/6
#1458 wimmie 14 år siden
Jeg elsker The Practice og fulgte troeligt med i den da den kørte på tv2 for første gang. Det eneste der trak ned for mig var at den hen imod slutningen blev lidt for deprimerende og "tudefjæs" - her tænker jeg på hovedpersonernes private affærer og ikke retssagerne.
5/6
#1459 Skeloboy 14 år siden
Jeg skal dog lige tilføje det her: NUUUI, hvor Keli Williams er sød:)
#1460 Åkepool 14 år siden