#1533 Haha, nu var det sådan set dig der startede med at brokke dig, men ja... selvfølgelig skal vi betvivle hvad medierne siger. Men når samtlige medier kommer med den samme udtalelse, og man ligefrem hører den samme historie fra folk man kender der har oplevet det, så betvivler jeg det ikke længere. Selvfølgelig skal vi skyde skylden på de 5 voldelige demonstranter, der provokerede politiet til at anholde 400. Men tænk hvis de havde provokeret dem rigtig slemt, og de havde anholdt alle københavnere... så ville jeg godt nok være sur på dem!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Hvis det kun var 5 som havde forårsaget al den hurlumhej, maskeret sig, gravet de brosten op, kastet med flasker og blev nuppet med krysantemumbomber, så er jeg heller ikke imponeret over politiet. Jeg kan forstå de må have brugt Troy's visual effects mand til at copy paste de fem så det kunne udgøre den sortklædte gruppe man så på de officielle billeder :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#1544 Hehe, ja det ved jeg godt. Men der skulle nok været en eller anden form for smiley for at markere det ironiske :)
Men hun fik nu ikke mig overbevist om at der var noget om sagen, ved hele tiden at referere til en avisartikel, i stedet for at gå til sagens kerne. Uanset om hun har ret eller ej, så argumenterer hun ikke godt for sin sag. Men igen de skyder jo kun sig selv i foden med det. Selve sagen mener jeg er blæst noget op. Politiet har i øvrigt indrømmet at de skulle have flyttet dem hurtigere og at det var en fejl de sad der så længe, så hvad mere er der at komme efter.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#1545 De officielle udtalelser var i hvert fald 5 stk. hvoraf kun 3 bliver sigtede for vold... men ligegyldig om det var 5 eller 10, synes jeg det er en grum overreaktion fra politiet, at anholde alt fra børn til pensionister, tvinge dem til at blive siddende på den iskolde jord i plastikstrips i 4-5 timer i træk og ignorere deres råb om toiletbesøg, så flere af dem ender med at tisse i bukserne.
#1546 Indrømmelse er bare ikke fint nok i mine øjne. De gør jo de her ting gang på gang, og de siger bare "jaja, det var noget værre skidt, der beklager vi". Men fuck nu det, det er bare sådan nogle ting der sætter mig i uendeligt dårligt humør... vores demokrati går baglæns imens folk synes det er i orden, og der skal vel i sidste ende et dødsfald til fra den ene eller den anden side, før folk får øjnene op.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#1541 filmz-jonasgr 14 år siden
'Cause I'm evil"
#1542 filmz-Bruce 14 år siden
#1543 filmz-jonasgr 14 år siden
'Cause I'm evil"
#1544 Lord Beef Jerky 14 år siden
#1545 filmz-Bruce 14 år siden
#1546 filmz-jonasgr 14 år siden
Men hun fik nu ikke mig overbevist om at der var noget om sagen, ved hele tiden at referere til en avisartikel, i stedet for at gå til sagens kerne. Uanset om hun har ret eller ej, så argumenterer hun ikke godt for sin sag. Men igen de skyder jo kun sig selv i foden med det.
Selve sagen mener jeg er blæst noget op. Politiet har i øvrigt indrømmet at de skulle have flyttet dem hurtigere og at det var en fejl de sad der så længe, så hvad mere er der at komme efter.
'Cause I'm evil"
#1547 Highland Park 14 år siden
#1548 Lord Beef Jerky 14 år siden
#1546 Indrømmelse er bare ikke fint nok i mine øjne. De gør jo de her ting gang på gang, og de siger bare "jaja, det var noget værre skidt, der beklager vi". Men fuck nu det, det er bare sådan nogle ting der sætter mig i uendeligt dårligt humør... vores demokrati går baglæns imens folk synes det er i orden, og der skal vel i sidste ende et dødsfald til fra den ene eller den anden side, før folk får øjnene op.
#1549 Highland Park 14 år siden
Politiet anholder 51-årig nonne
#1550 filmz-jonasgr 14 år siden
'Cause I'm evil"