#1581 - Jeg kan se, at C+ regner med at kunne vise kampene igen, men det er svenske Medge Consulting, der har sikret sig rettighederne. Så C+ må købe kampene af dem, hvis de vil vise det.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Godt at se FCK kæmpe en ihærdig kamp for at redde den europæiske sæson for dansk klubfodbold. Hvis Toulouse nu også lige slår belgierne ud, så er den ekstra Champions League-plads vist ganske sikker.
Pga. snevejret kan jeg gå hjem kl. 12 i stedet for kl. 14, 6/6
Så er spørgsmålet: hvilke film skal jeg så se? :)
Skal i teateret i aften med 3-retters gourmetmenu på Teater Momentum, 4/6...trækker en ned, at jeg skal vade i gennem snedriver, og trækker en mere ned, fordi jeg ikke har penge til at drikke mig fuld bagefter...der er nemlig fest efter hver forestilling, fordi der kommer mange grupper, der bruger det som en slags firma-ting.
#1581 Åkepool 14 år siden
#1582 dyg 14 år siden
#1583 mr gaijin 14 år siden
Godt at se FCK kæmpe en ihærdig kamp for at redde den europæiske sæson for dansk klubfodbold. Hvis Toulouse nu også lige slår belgierne ud, så er den ekstra Champions League-plads vist ganske sikker.
#1584 Bobby Singer 14 år siden
#1585 wimmie 14 år siden
Og har kun "ferie" den 24. 25. og 26. :/
1/6
(1 fordi et par af dagene er rent overarbejde....)
#1586 Notional 14 år siden
At jeg igår istedet brugte dagen på at kaste galde op ca 10 gange -∞/6
#1587 HonoDelLoce 14 år siden
Det var satenrasme lige i øjet ! (ikke lige flødeskummen ;) )
#1588 Skeloboy 14 år siden
Så er spørgsmålet: hvilke film skal jeg så se? :)
Skal i teateret i aften med 3-retters gourmetmenu på Teater Momentum, 4/6...trækker en ned, at jeg skal vade i gennem snedriver, og trækker en mere ned, fordi jeg ikke har penge til at drikke mig fuld bagefter...der er nemlig fest efter hver forestilling, fordi der kommer mange grupper, der bruger det som en slags firma-ting.
#1589 gi-jones 14 år siden
#1590 Ericmase 14 år siden
Heldige dig! ;)