Gravatar

#1601 gi-jones 14 år siden

elwood (1594) skrev:
Ewww 8-)
Jeg forstår det ikke. Hvad kunne misforståes?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#1602 Skeloboy 14 år siden

Lonely Planet har nævnt Odense til at være en by man skal besøge på grund af H.C. Andersen. Claus Koch udtaler:

http://www.fyens.dk/article/1387901:Odense--Odense-er-et-helt-eventyrligt-sted skrev:
- At det lige er H.C. Andersen, der ifølge Lonely Planet får Odense til at være et af de mest eventyrlige steder, er en påmindelse til byen om, at det er her, vi har et særligt ansvar, mener oplevelses- og turistchef i Odense Kommune, Claus Koch.

- Vi skal holde fast i H.C. Andersen på en måde, så han også udfordrer det moderne publikum, siger Claus Koch.

1/6

Pis mig øret, siger jeg bare
Gravatar

#1603 gi-jones 14 år siden

#1602: Mig bekendt er Odenses eneste relation til HC Andersen, at han boede der som barn. Han flyttede til København samme sekund han fik chancen gjorde han ikke?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#1604 Skeloboy 14 år siden

#1603 - tjekkede lige wiki...da han blev 14. Men ved ikke helt, hvad du egentlig mener?..:)
Gravatar

#1605 davenport 14 år siden

At jeg igen i morgen skal arbejde hjemmefra 6/6
Fedt at jeg fik hjemmeopkobling :D

Skal nok først på arbejde nede på arbejdet næste år. Men skal til en julefrokost i Fredericia på onsdag, dum dag 2/6
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1606 Ericmase 14 år siden

EPH333 (1597) skrev:
at jeg ved jeg Får Terminator salvation og Ingluries Bastards i jule gave 6/6

Hov hov du! Man må ikke vide hvad man får i julegave (det mener jeg ihvertfald!). :p
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#1607 Ericmase 14 år siden

At jeg skal se "Avatar" i 3D i Imperial klokken 18:00 i morgen: 6/6! :D
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#1608 dyg 14 år siden

At jeg skal acceptere DBA's brugervilkår og fortrolighedspolitik for at kunne afmelde deres nyhedsbrev: 0/6
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1609 davenport 14 år siden

Blev lige ringet op af en kollega, der havde snakket med en kandidat, der var grædefærdig over, at vi holdte lukket i morgen. Kandidaten bor i nærheden, og hun spurgte så om hun kunne komme hjem til mig for at få gennemgået en ansøgning 0/6

Ved nærmere eftertanke, så er det jo det der kendetegner både vores firma og mig, at vi behandler folk med respekt og er der for dem. Så hun er velkommen 6/6

(lønforhandlinger i februar)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1610 Kruse 14 år siden

At jeg har fået at vide at jeg først får min første løncheck d. 22/12 - 0/6!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: